Manga-kultura japońska

71. Data: 2013-08-15 12:15:33

Temat: Re: Manga-kultura japońska
Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Feniks z popiołów" <x...@p...fm> napisał w wiadomości
news:520c9bf0$0$1469$65785112@news.neostrada.pl...

> Prawdziwy szachista nie odpowie na to pytanie podając jedną liczbę. Za
> dużo widzi możliwości. ;)

szachista - odpowie - w końcu czemu miałby nie zmylić
przeciwnika :))))))
a szachistka ? hm.... kto nadąży za kobietą :)))))))

72. Data: 2013-08-15 15:46:59

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kali ....Wcale nie mówią że religia jest zła, nauka jest zła, ekonomia jest
zła.....takie definicje powstają jak debil osądza tych mądrzejszych, czyli skrajnie
deformuje.

73. Data: 2013-08-15 21:35:39

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> ..
>
> hm... wygląda - że nie dokońca sie zrozumieliśy

No tak właśnie myślę...

> Jak pisałem , że są "młodzieżówka" NWO - to znaczy
> uważam ich za zwolenników (może nieświadomych) tych planów.
>
> Popatrz nie na to co wprost deklarują ale dokąd zmierzają.

Patrzę, ale zastanawiam się nad tym - co dla mnie jest w tym momencie
kluczowe - czy to od początku jest zaplanowane, czy może zaczęło się
jako ruch spontanicznie-ideologiczny, a zostało/zostanie/może zostać
wykorzystane przez kogoś z planami.

> Piszą religia jest zła , system ekonomiczny jest zły, nauka jest zła
> trzeba wszystko zmienić => trzeba wprowadzić nowy prządek
> czyli NWO. Oni nie zmyślają faktycznie źle sie dzieje - tylko
> oni nie pytają dalczego jest źle i czy po zmianie nie będzie
> jeszcze gorzej.

Tak, zgadzam się. To już jest kwestia ideologii, która sama w sobie jest
dyskusyjna. M.in. pomysł wspólnego nieskrępowanego korzystania z zasobów
naturalnych już było. Nazywało się komunizm.

> [...]
> lub nie uznającymi oficjalnych autorytetów.
> Lub z wykształconymi co zaczynają widzieć , że coś niegra
> z tą współczesną "nauką". Oni już tworzą w internecie rózne
> spontaniczne niekontrolowane grupy. Nie kontrolowani mogli
> by skierować się wrazie czego w kierunkach bardziej duchowych.
> Dla nich właśnie jest ten ruch i jego "syzyfowe prace".
> Nowy autorytet - inny -ale na tej samej zasadzie. Nie mysleć
> samodzielnie tylko uwierzyć -że oni za Ciebie wymyślili co trzeba.
> W końcu milion much nie może się mylić
>
> Do tej samej zagrody prowadzą rózne bramy.

A Ty jakie widzisz rozwiązanie?

Ewa

74. Data: 2013-08-15 21:37:33

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-15 12:15, kali pisze:
> Użytkownik "Feniks z popiołów" <x...@p...fm> napisał w wiadomości
> szachista - odpowie - w końcu czemu miałby nie zmylić
> przeciwnika :))))))
> a szachistka ? hm.... kto nadąży za kobietą :)))))))

Nie masz szans. W dodatku za szachistką, która nią nie jest.
Ja to tylko nazwisko szachowe noszęod dziecka.

Ewa

75. Data: 2013-08-15 21:47:22

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Feniks a gdzie ty tam widzisz ideologię, bo od doktorów z różnych dziedzin to tam się
aż gotuje. Rozumiem że zabobon to dla ciebie prawda, a nauka- że nie ma dowodów na
istnienie szatana_ to ideologia.

76. Data: 2013-08-16 00:37:39

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kluczowe - czy to od początku jest zaplanowane, czy może zaczęło się
> jako ruch spontanicznie-ideologiczny, a zostało/zostanie/może zostać

może ich najęto ?

może ich przymuszono np. szantażem ?

może tylko wykożystano- zamnipulowano
czyli nie wiedzą co robią - jak są używani ?

może nawet nie są uzywani - tylko ich spontaniczne
działania są pocichu wspierane - czyli robią
im reklame i publicity a oni myślą, że
to ich własna zasługa ?

może ....

to imo jest mało ważne
i raczej - nie mając do nich dostępu - tego nie ustalimy
istotne jest co realizuja a nie dlaczego to robią

gdyby to byli ludzie z jakimi mamy bezpośrednią styczność
to ta wiedza była by jakoś ważna - znaczy pozwoliłaby
nam np. zdecydowac o dalszych kontakatach z nimi
- a tak ?

> A Ty jakie widzisz rozwiązanie?

ale rozwiązanie czego ?
w końcu społeczeństwo musi byc
jakoś zorganizowane ?
nasza wiedza na ten temat jest
bardzo ograniczona jeśli nie zerowa.

Gdyby wszyscy ludzie nagle zaczęli być aniołami
- czyli przestali być podatni na te manipulacje
to problem by zniknął - ale poniewaz się nie zanosi
to jakoś nas muszą ganiać po tej łące :)))))))

Pospekulujmy :))))
np. teraz od paru lat obniza się poziom wykształcenia
ogłupia ludzi TV, używkami itd.
Jednocześnie zainstalowano w wielu krajach
głupią lub skorumpową władzę.

Łatwo się domyśleć, że następny krok
to oburzenie ludzi na takie rządy
i np. propozycja bezpośrednich rządów
- np. internetowe referenda :))))
Tylko świadomosc źle wykształconych i ogłupionych
ludzi bedzie wtedy zerowa taniej i łatwiej będzie
ich prowadzic na manowce niz gdyby do władzy doszli
ludzie typu Orban.

Takich róznych scenariuszy można dojrzeć
wiele - co konkretnie z tego zostanie zrealizowane
kto to wie ? ( 5 ruchów - 10 ruchów na przód ?)

Czy ludzie nagle sie obudzą - zrozumieją
że nie musza sie bać i gonić ślepo za
władzą i dobrami materialnymi ? Wątpie ale
gdbym sie mylił to by było miło :)))))

77. Data: 2013-08-16 00:39:25

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie masz szans. W dodatku za szachistką, która nią nie jest.
> Ja to tylko nazwisko szachowe noszęod dziecka.

no widzisz - nie mam szans a Ty mnie tam pytasz
o rozwiązania - ot kobieca logika :))))))

78. Data: 2013-08-16 01:29:31

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No obejrzałem film o tej grupie i nie tylko ja filmy tej grupy i dlaczego ma się
wrażenie że wy o czymś innym piszecie, bo za cholere nie ma tam rzeczy które
opisujecie.

79. Data: 2013-08-16 01:34:45

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dlatego myślałem powyżej że wy o jakieś innej grupie mówicie. Czyli jak ktoś wrzuci
temat- charakterystyka Niemców- to wy wszystkie zachiwania Ruskich opiszecie
twierdząc że Niemiec. Bo tak to wygląda.

80. Data: 2013-08-16 20:14:24

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-16 00:37, kali pisze:
> to imo jest mało ważne i raczej - nie mając do nich dostępu - tego nie
> ustalimy istotne jest co realizuja a nie dlaczego to robią

Ja tylko tak z czystej babskiej ciekawości. No, nie nadążysz. ;)
Wiela tu ludzi się pojawia, to pomyślałam, że już ktoś to rozpracował.

> Czy ludzie nagle sie obudzą - zrozumieją że nie musza sie bać i gonić
> ślepo za władzą i dobrami materialnymi ?

Nic podobnego. Ewolucja następuje bardzo powoli, na pewno nie nagle. :)))

Ewa

Stos
Zamykanie sklepów w niedziele.
Wolna wola u katolika?