Maniak?- nie!, to zbyt proste...

1. Data: 2000-04-21 20:43:08

Temat: Maniak?- nie!, to zbyt proste...
Od: "sporter" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i zwracam sie do was z trudnym chyba problemem. mianowicie, jak
wytlumaczyc czlowieka, scislej mezczyzne, ktory niejako znajduje swoj cel w
poznawaniu nowych kobiet. Co wazne te znajomosci nie maja bynajmniej
charakteru erotyczznego, co wiecej kontakt fizyczny w ogole nie wchodzi w
gre, chyba, ze jakis powiew namietnosci z obydwu stron. Jemu chodzi o
rozmowe i to nie taka zwykla, on zadaje tylko pytania, na drazniace pytania,
czysto psychologiczne, filozoficzne, egzystecjonalne, formuluje swoje
pytania w taki sposob zeby nie sugerowac odpowiedzi i zmusic sluchacza do
zastanowienia, a jednoczesnie te odpowiedzi staja sie wypowiedziami. Wtedy
czuje, ze zyje, smuci sie, ze inni mysla, ze kolejny Casanova sie znalazl.
Prosze was o wyjasnienie takiego zachowania, nie wiem moze jakas ksiazka
tlumaczy cos takiego, prosze o pomoc, moze jakies dodatkowe pytania,
wszelkie wasze opinie mile widziane. Taki przypadek chyba nie jest
codziennoscia? Pozdrawiam

1. Data: 2000-04-22 22:04:04

Temat: Odp: Maniak?- nie!, to zbyt proste...
Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

sporter:
> [...]
> tlumaczy cos takiego, prosze o pomoc, moze jakies dodatkowe pytania,
> wszelkie wasze opinie mile widziane. Taki przypadek chyba nie jest

Ciekawe, a skad tak szczegolowo znasz sprawe? ;)
Jesli nawiazywanie znajomosci z kobietami nie ma charakteru 'intymnego'
a jednoczesnie ewidentnie ma pewien 'walor seksualny' to ciezko cos
takiego wyjasnic.
Moze ma 'uraz' do mezczyzn? ;)
No chyba ze facet rownie ceni interesujace 'zdrowe' kontakty z mezczyznami
- to co innego...

Nie wiem czy Ci w czyms pomoglem. :)

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 2000-04-22 22:33:05

Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze was o wyjasnienie takiego zachowania....

Mam jeszcze taki pomysl: ojciec tego mezczyzny mial powiedzmy mocno
'kontrowersyjne' kontakty z kobietami i teraz on usiluje 'przekonac' kobiety
ze faceci to w sumie (mimo wszystko) fajne istoty.
I jak sie podoba...?

Pozdrawiam. :)
--
Czarek

1. Data: 2000-04-22 23:04:10

Temat: Re: Maniak?- nie!, to zbyt proste...
Od: "deROADRUNNER" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanowne gremium!!!!!!

vel deROADRUNNER, wie coś o tym, lecz chyba nie jest maniakiem
sędzę, że ON niekoniecznie jest problemem ....... skąd pewność, że
to wychył, może gość ;-)) ma problem, tu chyle czoła przed pewną grupowiczką

vel deROADRUNNER
s...@k...net.pl

sporter napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...

1. Data: 2000-04-22 23:05:18

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"sporter" <w...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> czuje, ze zyje, smuci sie, ze inni mysla, ze kolejny Casanova sie znalazl.

Brzmi jak osoba ktora sie wprawia w metodzie majeutycznej (tej ktorej
uzywal sokrates).

A moze po prostu sie chlopak metodycznie zabral do pracy polegajacej
na zglebieniu tego, jakie sa i jak mysla kobiety?

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-04-23 07:26:09

Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> A moze po prostu sie chlopak metodycznie zabral do pracy polegajacej
> na zglebieniu tego, jakie sa i jak mysla kobiety?

Taaa... meskie rodzenstwo i intrygujace kobiety.
W sumie bardzo kontaktowy facet. :))))

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 2000-04-23 07:44:11

Od: "j23" <j...@a...phils.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze ten Pan po prostu zajal sie badaniem rozwoju "duchowego" kobiet i
przeprowadza z nimi rozmowy psychologiczne? Tak to przynajmniej wyglada na
pierwszy rzut oka. A swoja droga sama chetnie porozmawialabym z takim Panem
:-).
Pozdrawiam
j23

1. Data: 2000-04-23 09:45:45

Od: "sabina" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy wyglupiasz sie tutaj, ale chyba nie podcchodzisz powaznie do
materii. Chodzi ci o kontakty z mezczyznami, a wiec nie jest pedalem. Co
wiecej, oni nie sa juz takim medium jakoby ow pan myslal, ze nie sa w stanie
udzielic takich odpowiedzi jak kobiety. Wydaje mi sie, ze on traktuje ich
jakby niezej, ale podswiadomie. Owszem czesto spotyka sie ze znajomymi, ma
ich duzo, ale z nimi rozmawai o codziennosci, a kobiety traktuje inaczej. W
kazdej kobiecie cos widzi, nie mozna occzywiscie pominac czesciowo wzgledow
estetycznych- nawet on o tym mysli, a zreszta czemu "nawet on", czyzby byl
jakis wyjatkowy.
Pytasz skad znam, bo staram sie go rozgrysc:) I dostrzegam w nim wlasnie to,
w odroznieniu od innych, ktorzy mysla,ze kolejny Casanowva sie znalazl tzn.
stosuje zasade "wykorzystac i porzucuc".
bardzo ceikawe jest jak odbieraja to kobiety, jak imi to wytlumaczyc na czym
sedno sprawy polega, ze on cale nie hce zle, no bo przeciez seksualnie ich
nie wykorzystuje. Pomozcie bo sam nie dam rady.

1. Data: 2000-04-23 09:48:39

Od: "sabina" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli chodzi o te kontakty ojca, to odpadaja, ale to drugie jest bardziej
prawdopodobne niz nieprawdopodobne. Jest w tym duzo racji, ale po glebszym
zastanbowieniu sie. Tu znowu na pole walki wkracza podswiadomosc, to napewno
nie jest jego celem i o tym nie mysli, aczkolwiek pewnie tak wychodzi. Z
drugiej jednak strony w ogolnym rozrachunku kobiety, ktore go nie zrozumia
uznaja wecz przeciwnie, nie sadzisz? "Znowu zostalam wykorzystana. jak on
mogl mi to zrobic?"- a przeciez nic jej nie zrobil, chyba. Chcialbym
zobaczyc jak zapatruja sie na to kobiety, to naprawde jest cos bardzo
glebokiego, chyba, ze jak takowego wyjasnienia szukam, a w rzeczywistkosci
jest bardzo proste. pzodrawiam

Czarek <c...@i...com> w artykule
news:BMpM4.31530$hK2.612640@news.tpnet.pl pisze...

1. Data: 2000-04-23 09:50:00

Od: "sabina" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za response, ale skoro cos wiesz o tym, to bardzo rposze o
wypowiedzenie sie publiczne badz wprost do mnie. Bede bardzo zobowiazany.
jescze nigdy sprawa tak mnie nie zaabsorbowala jak ta teraz. dzieki

> [...]
> sędzę, że ON niekoniecznie jest problemem ....... skąd pewność, że
> to wychył, może gość ;-)) ma problem, tu chyle czoła przed pewną

PsychoBot
Free pics... over 200. TGP
Fenomen Britney Spears
Przekonajcie Go !!!
jak powinien zachowywac się dobry sprzedawca?