Re: Manifest Breivika

Data: 2020-10-04 02:10:13
Temat: Re: Manifest Breivika
Od: Stefania Harper <s...@f...net>

On 2020-10-03 12:22, trybun wrote:

> No to możesz mi zdradzić tajemnicę dlaczego gdy w grę wchodzi wchodzenie
> w strefę wpływów imperialisty to marionetki podobno reprezentujące
> interesy Obywatela nigdy nie jego samego nie zapytają o zdanie? Np
> referendum z podstawowym pytaniem 'jesteś za sojuszem z imperialistą czy
> chcesz suwerennego i niezależnego kraju"? Tak więc lepiej wbrew faktom
> nie mówić że to "nam zależy".
>
> Że jest "rynek zbytu" to niby powód dla kacapa aby zaatakował Zachód? Bo
> właśnie propaganda cały czas o tym - o zagrożeniu ze strony Rosji.

> [...]

To zadna tajemnica... Wynika to bezposrednio z 14 punktow Wilsona na
konferencj w Wersalu w 1918 roku.

https://en.wikipedia.org/wiki/Woodrow_Wilson#The_Fou
rteen_Points

//by byc suwerennym krajem, gdzy siem ma takich somsiadow nie jest
latwo, bez posiadania jakiegos zamorskiego 'overballancer'a'...

Wlasnie opanowanie tego rynku zbytu na zachodzie Europy, moze byt tym
elementem polityki geostrategicznek, ktory powstrzyma chinskom agresje
na rosyjskom Syberie.

Poza tymi atutami, Chinczycy nie zapomnieli jak to Rosjanie
zbeszczescili i obrabowali ich najwiekszom swietosc, cesarski skarbiec w
Zakazanym Miescie...
Nawet, Anglik z Amerykancem siem na to wczesniej, nie powazyli...!