Re: Manifest Breivika

Data: 2020-10-30 11:57:43
Temat: Re: Manifest Breivika
Od: trybun <M...@j...cb>

W dniu 19.10.2020 o 00:44, Stefania Harper pisze:

> //ale, to zaden masochizm... to zwkykla zimna kalkulacja jest... i
> poparta historycznymi doswiadczeniami.
>
> Nie jestesmy Szwajcariom, ktora moze se powysadzac wszystkie mosty i
> zrec spokojnie tom kiszonom kapuste do konca kazdej wojny.
> Jestesmy na glownym szlaku przemarszu wojsk Wschod_Azji na Zachod i
> odwrotnie... i jak powiadajom powazni analitycy, nie mozemy liczyc na
> to, ze somsiedzi dadzom nam spokoj tylko dlatego, ze jestesmy tacy
> przystojni i kulturalni...!

Chyba po tylu historycznych doświadczeniach nie sądzisz że oni tu włażą
aby nas bronić przed złem?  Przecie oni na tej właśnie zasadzie podbili
kontynent amerykański a teraz podbijają świat.

Powiedz mi dlaczego my nie jesteśmy tą Szwajcarią, czego nam niby
brakuje abyśmy się przestali trzymać portek bandytów w złudzeniu że w
ten sposób się chronimy??

A tak nawiązując do Szwajcarii, myślisz że to wolny i suwerenny kraj?
Helweci piersi w świecie zaczęli składać oświadczenia dla amerykańskiego
US. Że o tym ich "surowym" prawie bankowym które nie obowiązuje  gdy
idzie o interesy USA, nie wspomnę.