Re: Manifest Breivika

Data: 2020-10-31 22:49:33
Temat: Re: Manifest Breivika
Od: Stefania Harper <s...@f...net>

On 2020-10-31 13:13, trybun wrote:
> [...]
27fc8c5f-74b7-4d7b-8e1f-a29b67e6797d

1,wiek-xix-czas-europejskich-egoizmow.read

> Jak to nie leży, przecie to centrum Europy a nie kraj który sobie gdzieś
> tam przycupnął nad brzegiem morza. Jednak rolę w konfliktach bardzo
> rzadko odgrywa położenie geograficzne. Tu najważniejsze jest żyć w
> dobrych stosunkach z sąsiadami i posiadanie środków zdolnych odstraszyć
> potencjalnego agresora. Tego nie potrafimy a to jedyna droga do
> bezpieczeństwa.

Ale lezy w wysokich gorach i juz w czasach rzymskich zadne armie
tamtendy nie chodzily... Czym innym jest polozenie na Nizinie
Srodkowoeuropejskiej, z jednej strony Karpaty a z drugiej Baltyk... to
jedyna droga z Europy do Azji.

//Dzisiaj Chiny, takze paczom na tom przestrzen, gdzie zyjemy, w ten sam
sposob...!

No przeciez zyjemy w zgodzie...!
Jestesmy najsympatyczniejszym Narodem w calej Europie... tylko somsiadow
mamy nie tego...

//W calej naszej historii to oni na nas napadali a nie my na nich...!

//to, ze pozniej dostawali wpierdol, to inna sprawa.