Manifest Breivika

1. Data: 2020-07-12 09:49:32

Temat: Manifest Breivika
Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

Oglądany niedawno film "Utoya 22 lipca" sprawił że zacząłem się
zastanawiać co może skłonić ludzi do takich czynów. Przecie przy takim
Breiviku tzw mordercy  czy żądne krwi oszołomy za biurka to zwyczajni
gówniarze. A Wy co o tym myślicie? Ma może ktoś namiary na tytułowy
manifest w necie,  nie jakieś urabiające opinie o nim a sam autorski
manifest?

2. Data: 2020-07-12 10:12:32

Temat: Re: Manifest Breivika
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> gówniarze. A Wy co o tym myślicie? Ma może ktoś namiary na tytułowy
> manifest w necie,  nie jakieś urabiające opinie o nim a sam autorski

Nawet nie chcę widzieć tego manifestu. Mógłby mnie przekonać.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2020-07-12 11:36:59

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 10:12, XL pisze:

> Nawet nie chcę widzieć tego manifestu. Mógłby mnie przekonać.

Obawiam się że mimo tych wszystkich bez wyjątku deklaracji decydentów o
wolności słowa tego manifestu przeciętny człowiek nie zobaczy nigdy. A
szkoda, byłby to świetny temat na grupę.

4. Data: 2020-07-12 12:31:53

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Obawiam się że mimo tych wszystkich bez wyjątku deklaracji decydentów o
wolności słowa tego manifestu przeciętny człowiek nie zobaczy nigdy. A
szkoda, byłby to świetny temat na grupę.
---
Prawdziwie wyzwalajonce manifesty to takie ktore nie nawolujom do przemocy
ale som tak radykalne ze zabija siem ich prawdziwych wyznawcow a nie na odwrot.
Wlasciwie jedynym takim manifestem jest Ewangelia Jezusa, szczegolnie Kazanie
na gorze...

A ta brewiKOwa antylewacka tragiczna gluPOtka?
Lezy na Homiku w kilkunastu odslonach od 9 lat i kwiczy:

Download: 2083 - Europejska Deklaracja Niepodległości.pdf
Pobierz 7,73 MB
E-book ten nie ma na celu rozpowszechniania i propagowania
rasizmu, antysemityzmu i nazizmu. Powinien być traktowany
jako źródło naukowe i służyć jedynie takim celom, które nie
będą wykorzystywały zawartych w nim doktryn (do lansowania
ideologii politycznej).
Komentarze:
my.disk2 napisano 18.05.2019 03:14
Że to niby napisał Breivik? Skąd to masz

Ale czy to nie ta ocenzurowana tego nie wiem:
https://www.wykop.pl/link/829705/operacja-cenzurowan
ia-manifestu-andersa-behringa-breivika/

5. Data: 2020-07-12 15:02:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:

> Obawiam się że mimo tych wszystkich bez wyjątku deklaracji decydentów o
> wolności słowa tego manifestu przeciętny człowiek nie zobaczy nigdy. A
> szkoda, byłby to świetny temat na grupę.

Też tak sądzę.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2020-07-12 16:12:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 11:36, trybun pisze:

> Obawiam się że mimo tych wszystkich bez wyjątku deklaracji decydentów
> o wolności słowa tego manifestu przeciętny człowiek nie zobaczy nigdy.

Może i słusznie, skoro poziom ludzi jest taki, że wielu dałoby się
przekonać. Już mieliśmy w dziejach taką wolność słowa.

Ewa

7. Data: 2020-07-12 18:42:57

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 12:31, m...@g...com pisze:
> [...]
> my.disk2 napisano 18.05.2019 03:14
> Że to niby napisał Breivik? Skąd to masz
>
> Ale czy to nie ta ocenzurowana tego nie wiem:

Stosunkowo niedawno słyszałem deklaracje jednego z kandydatów że on jest
za całkowitą wolnością słowa, ale,, ale nie może to być słowo
"nienawiści", czyli ni mniej nie więcej Obywatelowi nie wolno w prostych
słowach oceniać jego ewentualnych rządów, czyli np. nazwać kłamcą,
oszustem czy sprzedawczykiem ,. Co on do ciężkiej cholery miał na myśli
mówiąc o "wolności słowa"?

Nie wiem co ma być pod powyższym linkiem, - widzę tam tylko komentarze.

8. Data: 2020-07-12 18:43:52

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 15:02, XL pisze:

> Też tak sądzę.

Taką i mamy wolność, dawniej za za długi język władza skracała o
głowę,dzisiaj tego nie robią tylko z jednego powodu - nie muszą, cenzura
i propaganda wystarcza.

9. Data: 2020-07-12 18:45:04

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 16:12, FEniks pisze:

> Może i słusznie, skoro poziom ludzi jest taki, że wielu dałoby się
> przekonać. Już mieliśmy w dziejach taką wolność słowa.
>
> Ewa

Pytanie tylko kim są ci co zakazują? Nie, złe pytanie - za kogo się mają
ci co zakazują prowadzić swobodnej wymiany myśli bliźnim?

10. Data: 2020-07-12 20:33:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 18:45, trybun pisze:

> Pytanie tylko kim są ci co zakazują? Nie, złe pytanie - za kogo się
> mają ci co zakazują prowadzić swobodnej wymiany myśli bliźnim?

Wiesz co, może znają historię?

Ewa

Co w trawie trzeszczy?
Re: Cichosza...
Przestała się liczyć prawda i przyzwoitość
Sześćdziesiątka!
TylKO debile uzywajom epitetow ;P