Manifest Breivika

101. Data: 2020-08-01 04:52:04

Temat: Re: Manifest Breivika
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-31 15:22, trybun wrote:

> Te same mechanizmy imperializmu - po co imperialista  wtrynia się do
> innego kraju i jego interesów, ano zawsze po to żeby "bronić" tubylców..
> A tubylec jeżeli jeszcze żywy się obudzi z pięknego snu to współbratymcy
> wokół nie mówią już po irokesku czy polsku.

W tym konkretnym przypadku, to po to by trzymac Niemcow i Rosjan na
dystans i tym samym kontrolowac to co siem dzieje w heartlandzie...

Nie inaczej jest teraz... wejscie do Europy "Pasa i Szlaku" prowadzi
wlasnie przez Miedzymorze. Dodatkowa trudnosc, to znacznie wienksze
zdolnosc transportu lotniczego do przewozu masowych towarow, w
porownaniu do czasow II wojny, czy nawet, z przed 30 lat, okresu,
'zimnej wojny'...

Co do jezykow, to dla tubylcow istotne jest to, ktory imperialista
pozwala na wiencej... np: umozliwia swobodny dostemp do swiatowego
oceanu, jak to bylo w czasach II RP i budowy portu w Gdyni i magistrali
kolejowej ze Slonska, by wywozic wengiel na swiatowe rynki z
pominienciem Niemiec...

102. Data: 2020-08-01 04:55:12

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-31 15:24, trybun wrote:

> Przynajmniej w moim idealnym świecie nie ma miejsca na takie zachowania.

//niemniej jednak, wielu funow sportu bardzo latwo poddaje siem temu
socjotechnicznemu zabiegowi odwracania uwagi od zagadnien istotnych...

103. Data: 2020-08-01 10:48:38

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.08.2020 o 04:30, Ilona pisze:

> Moze bendom tacy, ktorzy nie bendon zerowc...?
>
> //Ufajmy...!

Ano, chyba nic innego nam nie pozostało..

104. Data: 2020-08-01 15:23:42

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.08.2020 o 04:52, Ilona pisze:

> [...]
> oceanu, jak to bylo w czasach II RP i budowy portu w Gdyni i
> magistrali kolejowej ze Slonska, by wywozic wengiel na swiatowe rynki

W tym konkretnym przypadku po to aby wykorzystać terytorium Polski do
ich kontroli i ewentualnej obrony swojego terytorium. Jesteśmy dla nich
dokładnie tym samym materiałem co plemiona indiańskie do walki z ich
pobratymcami, czy innymi ludami w różnych rejonach świata podbijanego
przez USA.

Nie ma czegos takiego jak "Międzymorze" i nigdy nie było.

O swobodnym dostępie do oceanu najlepiej zapytać pracowników działu
handlowego radomskiego Łucznika...

105. Data: 2020-08-01 15:24:22

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.08.2020 o 04:55, Ilona pisze:

> //niemniej jednak, wielu funow sportu bardzo latwo poddaje siem temu
> socjotechnicznemu zabiegowi odwracania uwagi od zagadnien istotnych...

I to najlepiej świadczy jaki rodzaj sort wodzi rej w gatunku ludzkim.

106. Data: 2020-08-02 05:04:29

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-01 10:48, trybun wrote:

> Ano, chyba nic innego nam nie pozostało..

A jak "Manifest..."?

//cos sensownego, czy 'generator przemowien', pisal...?

107. Data: 2020-08-02 05:14:23

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-01 15:23, trybun wrote:

> [...]
>
> Nie ma czegos takiego jak "Międzymorze" i nigdy nie było.
>
> O swobodnym dostępie do oceanu najlepiej zapytać pracowników działu

//no nie zartuj sobie ze mnie...!

A kampanie naddunajskie polskich hetmanow... albo wojny o Inflanty,
zakonczone rozjebanie Szwedow po Kircholmem... ze o Turkach pod Wiedniem
nie wspomne...

Miedzymorze, to Nasze naturalne rubieze... i jesli my nie bendziemy
oddzialywac na tej przestrzeni, to zrobi to ktos inny, bez naszego
udzialu i zapewne, wbrew naszym interesom...

108. Data: 2020-08-02 05:15:09

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-01 15:24, trybun wrote:

> I to najlepiej świadczy jaki rodzaj sort wodzi rej w gatunku ludzkim.

Dokladnie, tak...!

109. Data: 2020-08-02 08:59:45

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.08.2020 o 05:04, Ilona pisze:

> A jak "Manifest..."?
>
> //cos sensownego, czy 'generator przemowien', pisal...?

Oj, jakoś nie znalazłem czasu aby głębiej się z nim zaznajomić. Widzę
jednak że raczej moim idolem nie zostanie, zrozumienia też niech nie
oczekuje. Problem jednak w tym że w dzisiejszym zakłamanym świecie
naiwnością by było oczekiwać dostępu do niesfałszowanego testamentu
Breivika. Jakoś zupełnie do mnie nie przemawia motyw wielokrotnych
morderstw z powodu emigrantów.

110. Data: 2020-08-02 09:00:47

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.08.2020 o 05:14, Ilona pisze:

> [...]
> oddzialywac na tej przestrzeni, to zrobi to ktos inny, bez naszego
> udzialu i zapewne, wbrew naszym interesom...

Spojrzmy na to inaczej - ciągłe utarczki i waśnie z ze wschodnią stroną,
z południowymi nic nic nie lepiej,. Węgrzy? -  Zdaje się że oni
stosowali wobec polskich internowanych żołnierzy karę chłosty... i mamy
pokłosie tego całego Międzymorza.

Nie twierdzę jednak że taka idea jest niemożliwa do zrealizowania, i to
nie zadziała, warunek jeden - nie może to być sojusz pod auspicjami
jednego z imperialistów.

Co w trawie trzeszczy?
Re: Cichosza...
Przestała się liczyć prawda i przyzwoitość
Sześćdziesiątka!
TylKO debile uzywajom epitetow ;P