Manifest Breivika

161. Data: 2020-09-17 01:27:49

Temat: Re: Manifest Breivika
Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-09-16 15:15, trybun wrote:

> Junior partner, jak ładnie napisałaś, to raczej nie przypadek Polski po
> 89roku.., bo partner to ktoś kto powinien mieć choć jakieś odpadki
> korzyści z trzymania się spodni swojego seniora rozrabiaki.
>
> Polska nigdy nie powinna się godzić na połączenie Niemiec, veto,
> zwłaszcza dla planu że to USA za pomocą RFN na zasadzie anszlusu
> przejmują NRD.

Takie som te korzysci, ze 'limes' przesunol siem z Odry i Nysy
Luzyckiej, na Narwe, Dzwine i Bug...

//pomysl jak po tej korekcie granic zmienila siem mapa mozliwych
lokalizacji inwestycji przemyslowych, gospodarczych, itp...?

162. Data: 2020-09-20 10:08:50

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.09.2020 o 01:27, Stefania Harper pisze:

> [...]
>
> //pomysl jak po tej korekcie granic zmienila siem mapa mozliwych
> lokalizacji inwestycji przemyslowych, gospodarczych, itp...?

Korzyści? Przecie jeszcze niedawno mieliśmy swoją własna gospodarkę..
Wystarczyło tylko skończyć z "rublem transferowym" i jesteśmy Koreą
Południową a nie parobkami europy i świata.

163. Data: 2020-09-21 23:56:52

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-09-20 10:08, trybun wrote:

> Korzyści? Przecie jeszcze niedawno mieliśmy swoją własna gospodarkę..
> Wystarczyło tylko skończyć z "rublem transferowym" i jesteśmy Koreą
> Południową a nie parobkami europy i świata.

Ta... moglo tak byc, gdyby Rusek z Niemcem nie wymordowali nam elit...!

//teraz trzeba poczekac cierpliwie jeszcze ze dwa pokolenia, to moze
cos z tego bendzie...?

164. Data: 2020-09-24 20:06:03

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/09/2020 o 22:56, Stefania Harper pisze:

> Ta... moglo tak byc, gdyby Rusek z Niemcem nie wymordowali nam elit...!
>

> //teraz trzeba poczekac cierpliwie jeszcze ze dwa pokolenia,  to moze
> cos z tego bendzie...?

nie mam nic przeciwko tobie czy LGBT, trzymaj sie cieplo

--
gazebo

165. Data: 2020-09-25 01:26:01

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-09-24 20:06, gazebo wrote:

> nie mam nic przeciwko tobie czy LGBT, trzymaj sie cieplo

//mnie prosze zgarnonc na osobnom sterte...!

166. Data: 2020-09-25 19:18:58

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/09/2020 o 00:26, Stefania Harper pisze:

> //mnie prosze zgarnonc na osobnom sterte...!

dorzuce ci koc

--
gazebo

167. Data: 2020-09-25 19:51:14

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-09-25 19:18, gazebo wrote:

> dorzuce ci koc

//moze jednak, zostaw sobie i trzynaj siem z dala od tego lgbt!

168. Data: 2020-09-25 19:58:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/09/2020 o 18:51, Stefania Harper pisze:

> //moze jednak, zostaw sobie i trzynaj siem z dala od tego lgbt!

co to znaczy 'trzynaj'? a co do LGBT to moze przestan do mnie pisac,
zapraszasz mnie gdzies?

--
gazebo

169. Data: 2020-09-27 13:50:56

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.09.2020 o 23:56, Stefania Harper pisze:

> Ta... moglo tak byc, gdyby Rusek z Niemcem nie wymordowali nam elit...!
>

> //teraz trzeba poczekac cierpliwie jeszcze ze dwa pokolenia,  to moze
> cos z tego bendzie...?

Ale przecie nic gorszego Polakom nigdy się nie trafiało niż te ciągłe
samozwańcze "elity".  Skutek z tego taki że nadal nie jesteśmy wolni i
suwereni, XXIwiek a państwo nadal słabe i zacofane  bez gospodarki, bez
perspektyw, bez wizji na przyszłość.

Niestety, nic nie wskazuje aby w najbliższym czasie mogło coś się
zmienić na lepsze.

170. Data: 2020-09-28 06:36:28

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-09-25 19:58, gazebo wrote:

> co to znaczy 'trzynaj'? a co do LGBT to moze przestan do mnie pisac,
> zapraszasz mnie gdzies?

Moze, Czaskoski ciem zaprosi... tylko musisz nogi ogolic...!

http://lambdawarszawa.org/lambdawarszawa/co-robimy/p
rogram-bezpieczenstwo/hostel-lgbt/

Co w trawie trzeszczy?
Re: Cichosza...
Przestała się liczyć prawda i przyzwoitość
Sześćdziesiątka!
TylKO debile uzywajom epitetow ;P