Manifest Breivika

11. Data: 2020-07-12 22:20:16

Temat: Re: Manifest Breivika
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Co on do ciężkiej cholery miał na myśli
mówiąc o "wolności słowa"?
---
Moze ze "wszystKo wolno ale nie wszystKO przynosi KOrzysc"? ;)

Nie wiem co ma być pod powyższym linkiem, - widzę tam tylko komentarze.
---
Niby mial tam byc artykul o cenzurowaniu wiadomego tekstu...

12. Data: 2020-07-12 22:36:26

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-12 09:49, trybun wrote:

> Oglądany niedawno film "Utoya 22 lipca" sprawił że zacząłem się
> zastanawiać co może skłonić ludzi do takich czynów. Przecie przy takim
> Breiviku tzw mordercy  czy żądne krwi oszołomy za biurka to zwyczajni
> gówniarze. A Wy co o tym myślicie? Ma może ktoś namiary na tytułowy
> manifest w necie,  nie jakieś urabiające opinie o nim a sam autorski
> manifest?

Sklonic moze programowanie neurolingwistyczne...

//zauwaz, jak Norwegia zostala sama z tym problemem... zaden inny kraj
na swiecie, publicznie, nawet, nie powiedzial nic...!

13. Data: 2020-07-12 22:45:03

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Sklonic moze programowanie neurolingwistyczne...
---
wsparte behawioralnym zwlaszcza wwersji gender/lgbtq ;)

14. Data: 2020-07-13 00:23:20

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 lipca 2020 18:43:53 UTC+2 użytkownik trybun napisał:

> dawniej za za długi język władza skracała o

...język ;)

15. Data: 2020-07-13 00:52:56

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-12 22:45, m...@g...com wrote:

> Sklonic moze programowanie neurolingwistyczne...
> ---
> wsparte behawioralnym zwlaszcza wwersji gender/lgbtq ;)

//dodam tylko, ze spotkanie na wyspie mialo charakter norodowosciowy...

https://www.wykop.pl/link/822365/spotkanie-na-wyspie
-utoya-bylo-pro-palestynskie-i-anty-izraelskie/

16. Data: 2020-07-13 05:03:09

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

https://www.wykop.pl/link/822365/spotkanie-na-wyspie
-utoya-bylo-pro-palestynskie-i-anty-izraelskie/
Brevik nie strzelal przypadkiem z uzi?
Tak na przestrogem dla calej nacji...

17. Data: 2020-07-13 08:51:40

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 18:42, trybun pisze:

> Stosunkowo niedawno słyszałem deklaracje jednego z kandydatów że on jest
> za całkowitą wolnością słowa, ale,, ale nie może to być słowo
> "nienawiści", czyli ni mniej nie więcej Obywatelowi nie wolno w prostych
> słowach oceniać jego ewentualnych rządów, czyli np. nazwać kłamcą,
> oszustem czy sprzedawczykiem ,

To nie jest ocena. To są oskarżenia.
Nie rozumiesz różnicy i dlatego jesteś zdziwiony.

>. Co on do ciężkiej cholery miał na myśli
> mówiąc o "wolności słowa"?

Może to, że nie wolno bezpodstawnie kogoś oskarżać?
Że nie wolno kłamać, że mieszanina dżemu, piwa i stoperanu leczy wirusa.
Że nie wolno kłamać, że wstrzykiwanie sobie domestosa leczy wirusa.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2020-07-13 12:16:48

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 22:20, m...@g...com pisze:
> [...]
> ---
> Niby mial tam byc artykul o cenzurowaniu wiadomego tekstu...

I takie są słowa władzy. Niby coś tam jeden z drugim obiecuje, a nawet
te spełnienie obietnice są jakieś dziwne. Bo co na ten przykład daje
spełnienie obietnicy powrotu do poprzedniego wieku emerytalnego skoro
jednocześnie wprowadzana jest zmiana zasad przechodzenia na emeryturę..
oni mają Polaków za bezmyślnych durniów i tyle.

No i są tylko opinie internautów, a ja liczyłem na dostęp do źródła tego
manifestu.

19. Data: 2020-07-13 12:17:59

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.07.2020 o 08:51, Kviat pisze:

> To nie jest ocena. To są oskarżenia.
> Nie rozumiesz różnicy i dlatego jesteś zdziwiony.

No i kto tu powinien podlegać osądowi i karze - ten co widzi kradzież i
krzyczy  - "złodziej" czy ten co ukradł? Pokazywanie złodzieja czy
sprzedawczyka palcem to niby nawoływanie do nienawiści?

> [...]
> Że nie wolno kłamać, że mieszanina dżemu, piwa i stoperanu leczy
> wirusa. Że nie wolno kłamać, że wstrzykiwanie sobie domestosa leczy

Pełna zgoda - NIE dla bezpodstawnych oskarżeń, nawet tzw władzy nie
można odmawiać prawa do zachowania dobrego imienia. Niech oni tylko nie
dają podstaw do takich oskarżeń. Wczoraj słyszałem że w pobliskim
miasteczku Obywatel dostał mandat za dorysowanie długiego nosa na
plakacie wyborczym jednemu z kandydatów... qrwa dokąd ten kraj zmierza...

20. Data: 2020-07-13 12:18:14

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.07.2020 o 00:23, Jakub A. Krzewicki pisze:

> ...język ;)

Tak, głowa to tylko tak przy okazji odpadała z językiem..

Co w trawie trzeszczy?
Re: Cichosza...
Przestała się liczyć prawda i przyzwoitość
Sześćdziesiątka!
TylKO debile uzywajom epitetow ;P