Manifest Breivika

191. Data: 2020-10-06 01:29:03

Temat: Re: Manifest Breivika
Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-05 19:08, gazebo wrote:

> no dziadek

> nie lubie rzygac

//to bierz z godnosciom 'na klate'...!

192. Data: 2020-10-06 05:53:25

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/10/2020 o 00:29, Stefania Harper pisze:

> //to bierz z godnosciom 'na klate'...!

wole omijac

--
gazebo

193. Data: 2020-10-07 11:52:06

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2020 o 02:10, Stefania Harper pisze:

> To zadna tajemnica... Wynika to bezposrednio z 14 punktow Wilsona na
> konferencj w Wersalu w 1918 roku.
>
> https://en.wikipedia.org/wiki/Woodrow_Wilson#The_Fou
rteen_Points

> //by byc suwerennym krajem, gdzy siem ma takich somsiadow nie jest
> latwo, bez posiadania jakiegos zamorskiego 'overballancer'a'...
>

> Wlasnie opanowanie tego rynku zbytu na zachodzie Europy, moze byt tym
> elementem polityki geostrategicznek, ktory powstrzyma chinskom agresje
> na rosyjskom Syberie.
>
> Poza tymi atutami, Chinczycy nie zapomnieli jak to Rosjanie
> zbeszczescili i obrabowali ich najwiekszom swietosc, cesarski skarbiec
> w Zakazanym Miescie...
> Nawet, Anglik z Amerykancem siem na to wczesniej, nie powazyli...!

Tak, wcześniej żabojady dawali nam Madagaskar teraz jankesi Irak,
zamorskie terytoria nic nie znaczą, weźmy przykład choćby z Austrii czy
krajów skandynawskich. Tak szczerze - jest dzisiaj w świecie mniej
zagrożone atakiem zła państwo od Szwecji albo Austrii?

Ale nikt nawet nie wspomina o jakimś zajmowaniu Syberii przez Chiny. Na
dzień dzisiejszy jedyne zagrożenie świata, to "siewcy pokoju i
demokracji" i zgraja wasali których owi siewcy trzymają na łańcuchu.

Ruski złupili Pekin?

194. Data: 2020-10-08 06:58:31

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-07 11:52, trybun wrote:

> [...]
> dzień dzisiejszy jedyne zagrożenie świata, to "siewcy pokoju i
> demokracji" i zgraja wasali których owi siewcy trzymają na łańcuchu.

Da...!
Russian troops storming Beijing gates 1900.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Russian_troops_st
orming_Beijing_gates_1900.gif

Juz wielokrotnie mowilem, ze amerykanska hegemonia, uklad Bretton_Woods,
wolny handel, zwoboda zeglugi, sluzyla kazdemu... nawet pokonanym w II
wojnie Niemcom i Japonii.

//popatrz co dzis siem dzieje w ciesnienie Kerczenskiej... ze nie
wspomne o ciesninie Pilawskiej...

195. Data: 2020-10-09 12:00:43

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.10.2020 o 06:58, Stefania Harper pisze:

> [...]
> pokonanym w II wojnie Niemcom i Japonii.
>
> //popatrz co dzis siem dzieje w ciesnienie Kerczenskiej... ze nie

Proponuję pogłębić wiedzę w tym temacie, bo to przedstawiane powyżej to
zlepek pobożnych życzeń i czystych fantazji a nie stan faktyczny. Nawet
nam ten hegemon dał w mordę i pokazał miejsce w szeregu, tak więc proszę
tu nie gaworzyć o jakichś wolnościach i swobodach dawanych ludzkości
przez imperialistów.

Co się dzieje w tych cieśninach jankesi i brytole już i tam zatrzymują
statki innych państw?

196. Data: 2020-10-09 20:14:19

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-09 12:00, trybun wrote:

> [...]
> przez imperialistów.
>
> Co się dzieje w tych cieśninach jankesi i brytole już i tam zatrzymują

Dodatkowo, do tej swobody zeglugi przysluguje ochrona przed aktami
piractwa...

i nasi tez tam som...!

https://www.wprost.pl/kraj/27221/orp-plynie-na-wojne
.html

//a w ciesninach, wizy sprawdzajom... rosyjskie...

197. Data: 2020-10-10 08:59:30

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.10.2020 o 20:14, Stefania Harper pisze:

> [...]
>
> https://www.wprost.pl/kraj/27221/orp-plynie-na-wojne
.html

> //a w ciesninach, wizy sprawdzajom... rosyjskie...

Tak tak - przed piratami innymi niż oni sami. Nikt nie lubi konkurencji.

A co robisz ty gdy horda agresywnych imperialistów coraz bardziej
zaczyna ci włazić do ogródka?

198. Data: 2020-10-13 06:10:35

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-10 08:59, trybun wrote:

> [...]
>>

> Tak tak - przed piratami innymi niż oni sami. Nikt nie lubi konkurencji.
>
> A co robisz ty gdy horda agresywnych imperialistów coraz bardziej

A niech lazom... byle by ten ogrodek byl nadal moj...

//problem bendzie naprawde powazny, gdy somsiedzi ze wschodu i zachodu
srobiom se znow plot na 19 poludniku..!

199. Data: 2020-10-18 08:51:22

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.10.2020 o 06:10, Stefania Harper pisze:

> A niech lazom... byle by ten ogrodek byl nadal moj...
>
> //problem bendzie naprawde powazny, gdy somsiedzi ze wschodu i zachodu
> srobiom se znow plot na 19 poludniku..!

Trzeba także ze zrozumieniem podejść do tych co nie podzielają twojego
masochistycznego podejścia do sprawy.

200. Data: 2020-10-19 00:44:24

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-18 08:51, trybun wrote:

> Trzeba także ze zrozumieniem podejść do tych co nie podzielają twojego
> masochistycznego podejścia do sprawy.

//ale, to zaden masochizm... to zwkykla zimna kalkulacja jest... i
poparta historycznymi doswiadczeniami.

Nie jestesmy Szwajcariom, ktora moze se powysadzac wszystkie mosty i
zrec spokojnie tom kiszonom kapuste do konca kazdej wojny.
Jestesmy na glownym szlaku przemarszu wojsk Wschod_Azji na Zachod i
odwrotnie... i jak powiadajom powazni analitycy, nie mozemy liczyc na
to, ze somsiedzi dadzom nam spokoj tylko dlatego, ze jestesmy tacy
przystojni i kulturalni...!

Co w trawie trzeszczy?
Re: Cichosza...
Przestała się liczyć prawda i przyzwoitość
Sześćdziesiątka!
TylKO debile uzywajom epitetow ;P