Marchewka

1. Data: 2002-11-04 13:20:14

Temat: Re: Marchewka
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Art wrote:
> Hejka.
> Pytanko o proste przepisy na marchewke duszona.

Udusić i jak już nie złapie tchu to zjeść ;-))).

Człowieku - a co tutaj za filozofia? Umyć, oczyścić, podroić w kostkę.
Wrzucić do garnka, dolać nieco wody, łyżkę masła i... dusić. Doprawić
czym tam lubisz (ja daję tylko sól), ew. wrzucić groszek konserwowy (jak
zielony np. z mrożonki, to lepiej dać na początku). Na koniec odparować
(tak by nie pływała w wodzie), poprószyć mąką (ok. łyżki), zamieszać i
wyłączyć. Można dodać teraz jakąś zielenincę (najlepiej pietruszkę). Koniec.

> ( tylko prosze nie kazac mi szukac w przegladarce

W przeglądarce, powiadasz...

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-11-04 13:28:59

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Art wrote:
> dzieki bardzo....

Proszę bardzo :-).

> zadna filozofia....ale nigdy nie robilem wiec zapytac warto..

A to się chwali ;-))).

BTW mój facet chyba nigdy w życiu nie dusił marchewki. Ale za to jakie
ananasy zrobił w sezamie :-))))).

1. Data: 2002-11-04 14:13:11

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> a na co Ci ta maka, bez maki lepsze..

Kwestia przyzwyczajenia. Moja babcia tak robiła, żeby "związać" sosik i
marchewka była "sucha". No i mnie tak zostało ;-).

1. Data: 2002-11-04 14:13:34

Temat: Marchewka
Od: "Art" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka.
Pytanko o proste przepisy na marchewke duszona.
( tylko prosze nie kazac mi szukac w przegladarce bo nie mam dostepu do
www )

Pozdrawiam
Artek

1. Data: 2002-11-04 14:19:31

Od: "Maggy M" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obrać, pokroić w kostkę i gotować w osolonej wodzie do miękkości na końcu
zrobić zasmazkę.

Smacznego
[Maggy M]

1. Data: 2002-11-04 14:24:07

Od: "Art" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki bardzo....

zadna filozofia....ale nigdy nie robilem wiec zapytac warto..
jeszcze raz dzieki

Pozdrawiam
Artek

1. Data: 2002-11-04 14:40:00

Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

skojarzyła mi się reklama >>..................Ciocia Mery??????
---------------dusi się , dusi ;=)

1. Data: 2002-11-04 14:48:37

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Udusi? i jak ju? nie z?apie tchu to zje?? ;-))).
>
>Cz?owieku - a co tutaj za filozofia? Umy?, oczy?ci?, podroi? w kostk?.
>Wrzuci? do garnka, dola? nieco wody, ?y?k? mas?a i... dusi?. Doprawi?
>czym tam lubisz (ja daj? tylko sól), ew. wrzuci? groszek konserwowy (jak
>zielony np. z mro?onki, to lepiej da? na pocz?tku). Na koniec odparowa?
>(tak by nie p?ywa?a w wodzie), poprószy? m?k? (ok. ?y?ki), zamiesza? i
>wy??czy?. Mo?na doda? teraz jak?? zieleninc? (najlepiej pietruszk?). Koniec.

a na co Ci ta maka, bez maki lepsze...za to mozna wyrafinowac
marchewke dorzucajac juz po odparowaniu troszke posiekanej drobno
cebuli albo - lepiej nawet - szalotki...ale tylko troszke...albo
wziac z kalareka ugotowac a potem zrobic byle jakie puree, takie
nierowne...albo odparowac dodac masla troszke i kawalek kostki
knurowej z jakims tam smakiem i poglazurowac nieco...nawet
odrobinke miodu mozna w te glazure wepchnac... rozmarzylam
sie..kocham marchewke

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-04 15:11:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 04 Nov 2002 16:13:11 +0200, zGosiula
<z...@p...onet.pl> wrote:

>Kwestia przyzwyczajenia. Moja babcia tak robi?a, ?eby "zwi?za?" sosik i
>marchewka by?a "sucha". No i mnie tak zosta?o ;-).

a to co innego, tradycje Babci szanuje ;))

Trys
K.T. - starannie opakowana

Mleczko kokosowe
Pizza z prodiża ???