Marek

1. Data: 2010-12-20 12:22:31

Temat: Marek
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli komukolwiek nie spodobal sie dzisiejszy dzien, lub jakiekolwiek
inne dni, polecam lekture artykulu:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,88428
64,_Szalony_wozkowicz__organizuje_Wigilie_dla_samotn
ych.html

a takze zapraszam na strone:

http://www.tpsw.pl/

Cytat ze strony:

TPSW, jak sama nazwa wskazuje, w niekonwencjonalny sposób podchodzi do
osób z niepełnosprawnością. Obok pokazywania i prób załatwienia
trudniejszych kwestii (m.in związanych z barierami), chcę zwrócić
uwagę, że człowiek poruszający się na wózku, to CZŁOWIEK, który na
wózku z tej czy innej przyczyny PORUSZA SIĘ... Wózkowicz, to nie stan
umysłu lecz odmienny sposób przemieszczania się: czasem trudniejszy
ale czasem wygodniejszy i pewniejszy. Pokazywanie nas wyłącznie jako
osób smutnych, nie radzących sobie w życiu, mało zaradnych, załamanych
to przekłamanie. Zapraszam na spotkanie z 'kulawymi' ale również od
tej drugiej strony.

2. Data: 2010-12-20 13:53:48

Temat: Re: Marek
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
j.googlegroups.com...
[...]

No i?

V-V

3. Data: 2010-12-20 14:10:46

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Gru, 14:53, "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote:
> U ytkownik "Hanka" <c...@g...com>
> Jezeli komukolwiek nie spodobal sie dzisiejszy dzien, lub jakiekolwiek
> [...]

Ja podziwiam. A Ty?

4. Data: 2010-12-20 14:13:54

Od: "Pawel" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...
64,_Szalony_wozko...

> Ja podziwiam. A Ty?

Nie znam osobiscie ludzi na wózkach ani niepelnosprawnych umyslowo, ale czy
na pewno lubia przebywac wsród kilkudziesieciu innych osób z
niepelnosprawnosciami? W tym fizyczni z psychicznymi?

Pawel

5. Data: 2010-12-20 14:16:01

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
64,_Szalony_wozko...

> Ja podziwiam. A Ty?

A co podziwiasz?

V-V

6. Data: 2010-12-20 14:27:15

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Gru, 15:13, "Pawel" <z...@...ll> wrote:
> [...]
> na pewno lubia przebywac wsr d kilkudziesieciu innych os b z
> niepelnosprawnosciami? W tym fizyczni z psychicznymi?

Lubią przebywać z każdym, kto nie jest przekonany, że
niepełnosprawność jest zakaźna...

Stalker

7. Data: 2010-12-20 14:30:38

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Gru, 15:16, "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote:

> A co podziwiasz?

Nie co, tylko kogo.
Czlowieka.
Za caloksztalt jego dzialan.

8. Data: 2010-12-20 14:32:29

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> na pewno lubia przebywac wsr d kilkudziesieciu innych os b z
> niepelnosprawnosciami? W tym fizyczni z psychicznymi?

Moze kiedys poznasz.
Wtedy ICH zapytasz.

9. Data: 2010-12-20 14:34:54

Od: "Pawel" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
n.googlegroups.com...

> Moze kiedys poznasz.
> Wtedy ICH zapytasz.

Nie zamierzam poznawac ICH.
Nie zapoznaje sie z grupami (zwlaszcza byc moze sztucznymi), tylko z
konkretnymi, pojedynczymi ludzmi.

P.

10. Data: 2010-12-20 14:42:48

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
l.googlegroups.com...

> Nie co, tylko kogo.
> Czlowieka.
> Za caloksztalt jego dzialan.

Taaaa...
Zwłaszcza latanie do prasy i chwalenie się jak to się innym pomaga jest
zapewne godne podziwu.
Jak dla mnie żenujące.
Ale ja nie jestem normalna i nie zachwycam się tym, czym wypada się
zachwycać.
Znam parę osób, które pomagają innym w o wiele fajniejszy sposób, nie licząc
przy tym ani na rozgłos, ani na innych, którzy im w tej pomocy pomogą, ani
na podziw.

V-V

TRYBUT...
Zerwane więzi.
ida swieta na czesc nowonarodzonego Zycia...
Trzecia droga...
Warzecha po ciemnej stronie?