Re: Mariuszu Grzeca, czys ty ochujal?

From: "moncia" <m...@h...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Mariuszu Grzeca, czys ty ochujal?
Date: Mon, 4 Sep 2000 17:26:21 +0200

fatso nastukala) w wiadomości:

>[...]Czys ty sie uchowal jako wieczna zmarzlina gdzies w sowieckiej
>tundrze i nagle ozywiony, przedarl dzis do Polski aby w niej zaprowadzac
>spowrotem komunizm? Jesli wiec Big Brother ma miec baczenie na to, co tutaj
>ludzie pisza, to ja oto gram mu fiku-miku na nosie, ukladam rece w gest
>Kozakiewicza oraz powiadam ci generalnie: Fuck off!!!

Sobie tak Dzemojadzie odpowiedz. Byla debata nad psychobotem i nam
(tzn co najmniej kilkunastu wypowiadajacym sie na ten temat) tresc jego
tekstu odpowiada.

A Bidula Dorrit zamiast skarzyc sie na arenie miedzynarodowej moglaby,
jak kaza pisane i niepisane zasady, wyzyc sie i ukazac swa wene tworcza
odpisujac
na zadane jej pytania, skoro tak bardzo chce w dyskusjach uczestniczyc.

Moncia