Marolex zaprasza na nowa strone i prosimy o tematy do opracowania przez nas dla grupowiczow.

1. Data: 2001-04-03 14:04:56

Temat: Marolex zaprasza na nowa strone i prosimy o tematy do opracowania przez nas dla grupowiczow.
Od: "Marek-W2k" <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Prosiłbym o podanie tematów i zagadnień ogrodniczych które chcielibyście
Państwo abyśmy dla Was opracowali
Nie obiecuję od razu ale z czasem postaramy się opracować interesujące Was
tematy dotyczące ogrodnictwa w sekcji:
Polska KOPALNIA Wiedzy Użytecznej.
Mamy również przyjemność poinformować, że wprowadziliśmy własnej produkcji
opryskiwacz plecakowy na który to wiele osób czekało. TITAN - 20

--
Pozdrawiam serdecznie wszystkich grupowiczów, Marek Olejnik
Strona z opryskiwaczami Marolex

PS. Informację tą wysyłamy tylko jeden raz

2. Data: 2001-04-05 08:05:08

Od: "EWA" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam sosnę Pinus mungo Varella. Nie znalazłam o niej nigdzie informacji.
Użytkownik Marek-W2k <M...@g...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ackp8$2d0$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2001-04-05 15:22:46

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

EWA <v...@p...onet.pl> wrote in message
> Kupilam sosnę Pinus mungo Varella. Nie znalazłam o niej nigdzie
informacji.

Zapewne Pinus mugo, czyli kosodrzewina (choc oficjalnie "Sosna gorska").

Pozdrowienia,
Michal

Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu