Masło

1. Data: 2003-07-20 21:49:08

Temat: Masło
Od: "emka" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie:-)
Mam problem i mam nadzieję, że tutaj mi ktos pomoże.
Przez kilka lat używałam ciągle tego samego masła do pieczywa. W takich mach
pojemniczkach, dietetyczne ponoc było. Ale nie to było najważniejsze przy
wyborze. Miało ważną właściwość - można je było trzymać w lodówce, a
bezpośrednio po wyjęciu nadawało się do smarowania nawet świeżych bułek i
bagietek. Nie było za twarde. A jak zapomniałam schować do lodówki, to nie
roztapiało się tak strasznie. I tu mam problem - przestali je produkować.
Nie mam pojęcia czemu. Już od kilku miesięcy go nie ma.
A ponieważ jadłam tylko to masło, nie znam innych.
Próbowałam teraz kupować różne, ale nie udało mi się trafić na nic
podobnego.
I to jest moja prośba - czy ktoś mógłby mi polecić jakieś dobre masło o
opisanych cechcach?
Bardzo proszę.
Pozdrawiam, Ewa.

Moją ulubioną pastę w tubce do kiełbasek z grilla też przestali
produkować:(((

1. Data: 2003-07-21 05:33:34

Temat: Re: Masło
Od: m...@p...info (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

I to jest moja prośba - czy ktoś mógłby mi polecić jakieś dobre masło o
opisanych cechcach?

U mnie najchętniej jedzą Krówkę - Masłówkę, ale to nie jest czyste masło,
tylko mix. Czystego masła nie chca z powodu jego twardości po wyjęciu z
lodówki.

1. Data: 2003-07-21 08:42:04

Od: "\"Ksiądz\"" <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Seniorita "emka" pracowicie pisze:

> [...]
i bagietek. Nie było za twarde. A jak zapomniałam schować do lodówki, to >

Generalnie - każdy tłuszcz "smarowalny" jeśli jest mieszanką z olejem
jadalnym i "uszlachetniaczami" będzie się smarował prosto z lodówki.
Niezła jest Kama, i Masmix pod względem schładzania i smarowalności.
A jeszcze lepiej masełko włożyć do lekko pojemniczka z lekko osolona wodą
(tak, aby całe było przykryte) - będzie się smarowało a nie musisz go
trzymać w lodówce.

Zbyszek

1. Data: 2003-07-21 08:50:25

Od: "Ewik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku miesięcy używam masło extra pomorskie / mix/ a prawdziwe masło to
osełkowe bez zabarwienia/ pycha/ nawet po wyjęciu z lodówki po chwili ładnie
się rozsmarowuje.
Ewa

1. Data: 2003-07-21 10:57:42

Od: "Ewusek" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> prawdziwe masło to
> osełkowe bez zabarwienia/ pycha/ nawet po wyjęciu z lodówki po chwili
ładnie
> się rozsmarowuje.

witam !
zgadzam sie z Toba ! Maslo oselkowe jest pyszne !

Pozdrawiam,
Ewusek

1. Data: 2003-07-21 13:05:42

Od: "emka" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>a prawdziwe masło to
> osełkowe bez zabarwienia/ pycha/ nawet po wyjęciu z lodówki po chwili
ładnie
> się rozsmarowuje.
> Ewa

Dziękuję. Jeszcze dzisiaj poszukam w sklepie.
Pozdrawiam, Ewa.

1. Data: 2003-07-21 13:09:32

Od: "emka" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lipinska Miroslawa" <m...@p...info> napisał w wiadomości

> U mnie najchętniej jedzą Krówkę - Masłówkę, ale to nie jest czyste masło,
> tylko mix. Czystego masła nie chca z powodu jego twardości po wyjęciu z
> lodówki.

No właśnie. A z kolei mix zawsze czuć margaryną. Chyba, że ten, o którym
mówisz jest inny. Bo nie próbowałam
Pozdrawiam, Ewa.

1. Data: 2003-07-22 06:52:25

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie. A z kolei mix zawsze czuć margaryną. Chyba, że ten, o którym
> mówisz jest inny. Bo nie próbowałam
> Pozdrawiam, Ewa.

Calkiem przyzwoity jest mix firmy Jagr z Warlubia. Ja teraz kupuje prawdziwe
maslo - na sniadania i kolacje - i ten mix, z ktorym moj maz robi sobie rano
kanapki do pracy, bo masla by nie rozsmarowal w pospiechu ;). W Warlubiu jest
jeszcze mleczarnia Masmal, ale tej nie polecam.

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-07-22 09:16:05

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Jul 2003 13:05:42 GMT, "emka" <n...@i...pl> wrote:

>Dziękuję. Jeszcze dzisiaj poszukam w sklepie.

Zwracam uwage, ze masla oselkowe sa rozne. Roznych firm o roznych
smakach i konsystencjach. Byl jakis czas temu watek o masle, polecam.

--
Pozdrawiam, Sabina

Z przejmującym smutkiem...
co z marynata?