Maszynka do mięsa - kupowanie

1. Data: 2003-12-17 20:09:07

Temat: Maszynka do mięsa - kupowanie
Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie zastanawiam się nad takim zakupem. Dzisiejsza wizyta w sklepie
ujawniła następujący asosrtyment:
Elta, 250 W, 149 zł
Zelmer, 550 W, 239 zł
Bosch, 450 W, 259 zł
Braun, 1300 W, 559 zł

Co z tego jest warte zakupu ? Braun jest sporo za drogi wg mnie, w eltę nie
wierzę zupełnie, ale może się mylę ?

To, czego bym oczekiwała od takiego ustrojstwa, to, że da radę zemleć
twardsze kawałki - chrząstki, a nawet miękkie drobne kości (jak żebra z
kurczaka itp.) - czy jakakolwiek z nich da radę ? Czy nie mam o tym nawet
marzyć ?
Jak z awaryjnością tych urządzeń ? Czy Zelmer jest bardziej godny zaufania
niż odkurzacze tejże firmy ? Czy 550 W to wystarczająca moc ?

Chętnie poznam Wasze opinie i doświadczenia z użytkowania podobnych
sprzętów.

Natalia

1. Data: 2003-12-18 07:38:51

Temat: Re: Maszynka do mięsa - kupowanie
Od: "anty_k" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia wrote:
> Właśnie zastanawiam się nad takim zakupem. Dzisiejsza wizyta w sklepie
> [...]

Mam Zelmera - prezent ślubny zresztą. Używa sie jej u nas dosyć często i jak
narazie - bezawaryjnie.
Aha, jestem 21 lat żonaty :)

> [...]
> twardsze kawałki - chrząstki, a nawet miękkie drobne kości (jak żebra
> z kurczaka itp.) - czy jakakolwiek z nich da radę ? Czy nie mam o tym

Przepraszam, ale po co mielić kości i chrząstki? Jestem szczęśliwy, że moja
tego nie robi - mielony z chrząstkami - fe
Nie wiem zresztą, czy któraś maszynka to potrafi, zasada działania na to nie
pozwala.

1. Data: 2003-12-18 08:42:34

Od: Danny <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Jak z awaryjnością tych urządzeń ? Czy Zelmer jest bardziej godny zaufania
> niż odkurzacze tejże firmy ? Czy 550 W to wystarczająca moc ?

Mam Zelmera jakieś 3 lata - bezawaryjna, raz udało mi się ukręcić sprzęgło
- ale lepiej ukręcić sprzęgło niż rozwalić coś innego. Dodatkowo można
dokupić tarki i mieć to jako urządzenie do robienia surówek. Elty bym nie
kupił nawet za 100 - miałem czajnik bezprzewodowy - na gwarancji się
zepsuł, ale żaden z punktów serwisowych we Wrocławiu nie chciał go przyjąć
i każdy się głupio uśmiechał mówiąc że to taka sobie jednorazówka

Danny

1. Data: 2003-12-18 09:29:57

Od: "Mirek Majka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> twardsze kawałki - chrząstki, a nawet miękkie drobne kości (jak żebra z
> kurczaka itp.) - czy jakakolwiek z nich da radę ? Czy nie mam o tym nawet

Mam Zelmera, sprawuje się niczego sobie, ale kości nie odważłbym się mielić
na żadnej z nich. Ślimaki mają sprzęgła plastikowe które prawdopodobnie
zerwałoby się.

1. Data: 2003-12-18 09:40:38

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Właśnie zastanawiam się nad takim zakupem. Dzisiejsza wizyta w sklepie
> [...]

A nie lepiej kupic jakis multirobot ktory bedzie mial w zestawie maszynke do
miesa?
np. Bosch MUM, Philips Essence
(do poczytania w archiwum)

m.

1. Data: 2003-12-18 10:47:42

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anty_k" <i...@i...pl> napisał w wiadomości
> Przepraszam, ale po co mielić kości i chrząstki? Jestem szczęśliwy, że
moja
> tego nie robi - mielony z chrząstkami - fe

O fuj, aż mi się niedobrze zrobiło ;-) W ogóle nie cierpię mielonych, a już
z chrząstkami to coś strasznego ;-)

Ale u mnie maszynka do mięsa jest na usługach stada 2 psów i 2 kotów :-))

Pozdrowienia
Natalia

1. Data: 2003-12-18 10:49:15

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:brrsma$2r$1@inews.gazeta.pl...
> A nie lepiej kupic jakis multirobot ktory bedzie mial w zestawie maszynke
> [...]

Właściwie nie potrzebuję robota. Mam mikser ręczny Brauna z kilkoma
końcówkami, w tym małą szatkownicą i jestem z niego bardzo zadowolona. A w
kuchni nie bardzo mam miejsce na kolubrynę (zresztą tania też nie jest).

Natalia

1. Data: 2003-12-18 11:02:01

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirek Majka napisał(a):

> Ślimaki mają sprzęgła plastikowe które prawdopodobnie
> zerwałoby się.

Plasatikowe sprzęgło w maszynce prod. Zelmer jest zabezpieczeniem przed
zniszczeniem napędu w przypadku zablokowania komory.

--
Piotr Jankisz
Małe co nieco o rowerach:

1. Data: 2003-12-18 13:45:27

Od: mirek krasnowski <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia wrote:

> Ale u mnie maszynka do mięsa jest na usługach stada 2 psów i 2 kotów :-))

Jeżeli to oznacza mielenie kilograma mięsa, chrząstek i kości dziennie
to Braun będzie minimalną inwestycją. Wszytsko zależy jak czesto
będziesz go uzywała. Pamiętaj sprzęt gospodarstwa domowego jest
projektowany aby zmielić kilo mięsa (bez kości) raz na dwa tygodnie.

pzdr
mirek

1. Data: 2003-12-18 13:48:55

Od: "lisio" <lisekw@usun_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ślimaki mają sprzęgła plastikowe które
> prawdopodobnie zerwałoby się.

A propo ślimaków własnie (oczywiście tych w sprzęcie AGD) to lepiej
poszukiwać sprzętów z metalowymi, a szczególnie w miejscu przenoszenia
napedu na ślimaka - ja uzytkuję sprzęt Moulinexa sprzed 3 lat (typ HV6)
kupiony okazyjnie przez przypadek (wybieraliśmy się po inszy) w Media
Markcie. Polecam bardzo bo moc ładna, gryzie wszytko bez problemu (suche
buły na tartą, mięch o chrzątkami czasem też) i mieli równie skutecznie - do
tego stopnia gryzie że ubijak mamy skancerowany he he....

--
Pyzdry
Lisio&Lisia

Pyrlandia

jakie okna Wiktorczyk czy Urzedowski ???
Obowiazek/chec udostepnienia lokalu ??
wypis z księgi wieczystej
wypis z księgi wieczystej
La m p a n a f t o w a (spamik)