Re: Materac kieszeniowy multipocket venus M&K FOAM

From: "CinnamonGirl" <c...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Materac kieszeniowy multipocket venus M&K FOAM
Date: Wed, 28 Nov 2007 12:20:32 +0100

Użytkownik "koń" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:e5767d05-4423-49db-becc-b6b71640c1d5@e4g2000hsg
.googlegroups.com...
Witam,
Szukałem na grupach jakiś informacji na temat lepszych,
droższych materacy i niestety nic nie znalazłem.
Ze względu na moje problemy z kręgosłupem chciałem
zaiwestować w dobry materac. Wybrałem Venus Multipocket
z firmy M&K FOAM z KOŁA i niestety narazie jestem lekko
zawiedziony. Materac za 1800zł podobno mogący uchodzić
za rehabilitacyjny powinien mieć lepszą sprężystość punktową,
tzn. uginasz w jednym miejscu a 30-50cm dalej materac
nie powinien drgnąć.
UWAGA: materac jest bardzo miekki i przez to traci cechę
rehabilitacyjnego.

Zachęcam do dyskusji na temat droższych materacy,
np lateksowych, z pianek termoplastycznych visco, multipocketów.

Pozdrawiam.

Mam tylko 2 pytanka:

1. Nie wypróbowywałeś przed zakupem? Coś takiego (materac za miękki) można
przecież przed zakupem od razu sprawdzić.
2. Dobierałeś materac pod kątem wagi? Wg tabeli podawanych przez róznych
producenów pow, 80kg wagi nalezy kupować materace twarde. Może masz średnio
twardy i przy tej wadze to normalne ze bedzie on za miękki dla ciebie. Z
kolei jak sie połozy na nim osoba ważąca np 60kg bedzie idelany.

Pośledzę wątek bo sama jestem na etapie kupna materaca chć racej z innego
przedziału cenowego.

Pozdr M.