Materac na łóżko - jaki?

1. Data: 2004-11-01 08:39:27

Temat: Materac na łóżko - jaki?
Od: "jha" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy ktoś obeznany w temacie mógłby mi wyjaśnić jaki jest najlepszy materac
(raczej twardy) do łóżka 160/200 ? I dlaczego i na co zwracać uwagę przy
kupnie takiego materaca?
pozdr

1. Data: 2004-11-01 10:33:47

Temat: Re: Materac na łóżko - jaki?
Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jha" <a...@a...com> napisał w wiadomości
> Witam.
> Czy ktoś obeznany w temacie mógłby mi wyjaśnić jaki jest najlepszy materac
> (raczej twardy) do łóżka 160/200 ?

Spręzynki w kieszonkach. Im mniejsze kieszonki tym lepiej - ale i drozej.
Ten system zapewnia uginanie sie materaca tylko pod cialem a nie na calej
powierzchni.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

1. Data: 2004-11-01 19:42:22

Od: "Alr" <t...@e...jest> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (raczej twardy) do łóżka 160/200 ? I dlaczego i na co zwracać uwagę przy

Ja ze wzgledu na moj kregoslup wywalilem ten co mialem (ponoc dobry, ale
miekki) i kupilem na jego miejsce 10 cm twardej gabki u tapicera. Co jakies
2-3 lata trzeba wymienic (robi sie dolek w miejscu, gdzie sie spi). Jak na
razie (7 rok i wiele testow "profesionalnych" materacy) nie planuje tego
zmieniac, acha - kregoslup ma sie juz dobrze :-)

Pozdrawiam
Janusz
p.s. koszt - jakies 100zl (lozko 2x2 m)+ takie przescieradlo z gumka :-)
coby nie obszywac tej gabki (a i uprac mozna, a z materacem gorzej...)

1. Data: 2004-11-02 08:37:54

Od: "Andrzej R_" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepszy oczywiscie lateksowy ale niestety ta cena :(
sam kupilem materac estrella lux przez sklep internetowy i jeste bardzo
bardzo zadowolony
materac ma kieszonki na sprezynki dwu stronny a na dodatek z kazdej strony
ma warstwe lateksu
jest bardzo wygodny :)

1. Data: 2004-11-02 10:10:48

Od: "topjes" <n...@d...rady> szukaj wiadomości tego autora

"jha" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
> (raczej twardy) do łóżka 160/200 ? I dlaczego i na co zwracać uwagę przy

Ja kupiłem sprężonowy w kieszonkach. Średnio-twardy. Mam 100 kg i taka
twardość jest ok. Materac jest chyba firmy Reflex. Te wszytskie 5, 7 itd
stref twardości - jak masz kasę to czemu nie, ale ja bym za to nie płacił.
Wszelkie pokrowce antyalergiczne itd - moim zdaniem za drogie do efektów.

Odradzam natomiast materace z IKEI - po roku twardy materac zrobił się po
prostu jak miękka gąbka.

pzdr
topjes

1. Data: 2004-11-02 13:00:15

Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "topjes" <n...@d...rady> napisał w wiadomości
> "jha" <a...@a...com> wrote in message

> Ja kupiłem sprężonowy w kieszonkach. Średnio-twardy. Mam 100 kg i taka
> twardość jest ok. Materac jest chyba firmy Reflex. Te wszytskie 5, 7 itd
> stref twardości -

To bajer. Kazdy z nas ma inna figure i wzrost wiec zmienne strefy twardosci
to pic na wode. Wystarczy 1 stala w miare duza twardosc.

1. Data: 2004-11-02 14:45:41

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (raczej twardy) do łóżka 160/200 ? I dlaczego i na co zwracać uwagę przy

tez stoje przed tym dylematem i mam inny problem.
bo lozko sluzy mi nie tylko do spania... i jak to jest z tymi sprawami na
roznych typach materacy.

w hotelach np spotkalem sie z niezbyt komfortowym zjawiskiem rezonansu
matraca sprezynowego. Strasznie przeszkadza!

to nie jest zart, a ja mam zone, jednak ta sprawa jest dla mnie wazna.
dlatego myslelismy nad piankowym twardym.

musta czerwieniac sie

1. Data: 2004-11-02 16:21:07

Od: "topjes" <n...@d...rady> szukaj wiadomości tego autora

"Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> wrote in message
> to nie jest zart, a ja mam zone, jednak ta sprawa jest dla mnie wazna.
> dlatego myslelismy nad piankowym twardym.
>
> musta czerwieniac sie

Ja powiem tak. Kupiłem naprostszy kieszonkowy tej firmie
http://www.materace.com.pl/ -> Materace -> Kieszkonkowe -> Bonny & Clyde
I jestem zachwycony!
Wcześniej sobie leżałem w sklepie pół godziny na tym materacu :)))

Nigdy w życiu nie spałem tak wygodnie i jestm bardzo happy - bo spanie to
największa frajda w życiu :)))

pzdr
topjes

1. Data: 2004-11-02 17:33:25

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wcześniej sobie leżałem w sklepie pół godziny na tym materacu :)))
>
> Nigdy w życiu nie spałem tak wygodnie i jestm bardzo happy - bo spanie to

A ile biorą za taki materac?

Witek

1. Data: 2004-11-02 23:20:41

Od: kkwwtt <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 Nov 2004 09:37:54 +0100, "Andrzej R_" <n...@n...pl>
wrote:

> [...]
>bardzo zadowolony
>materac ma kieszonki na sprezynki dwu stronny a na dodatek z kazdej strony

Mozesz podac sklep/adres internetowy gdzie kupiles ten materac?

ps. z tego co widze nie podajemy obaj adresow email... wiec jak mozesz
to zrob reklame i podaj ten adres publicznie :)

Pozdrawiam.

Termostat pokojowy Euroster (Auraton)
Nawilzacz powietrza
narożnik
Stare mapy,reklamy, plakaty
[spam] dostarczamy sprzęt AGD firmy ROMIX pod Twoje drzwi!