Re: Matka wysługuje się synem.

Data: 2006-04-05 19:27:12
Temat: Re: Matka wysługuje się synem.
Od: "Justyna N" <c...@p...pl>

Użytkownik "LeoTar" <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e0srfg$ch7$1@inews.gazeta.pl...
> A czy przebywanie w środowisku, w którym zaburzony został przezpływ
> informacji
> i zaburzone zostrało "zasilanie" nie ma wływu na te komórki? Czy takiego
> czegoś nie dopuszczasz?
> Z tego co wiem z teorii informacji to zaburzenia zawsze zniekształcają
> informacje wyjściową. A przecież teorie informacji można stosować zarówno
> do
> systemów technicznych jak i systemów żywych. Wszak te techniczne to tylko
> niedoskonałe kopie obiektów Zywych.

Jeszcze jedno. Zapominasz o jednym. Organizmy żywe posiadają systemy
naprawcze, które przywracają zniekształconą informację. Teorii informacji
nie da się tak idealnie stosować do istot żywych. Gdyby było tak jak piszesz
to nikt z nas nie dożyłby porodu, bo zabiłby nas rak.

--
c...@p...pl

"Never look back cause is hurt- my heart
is so cold. I feel the frost-never look back.
I feel the darkness on my shoulder.
The frost is in my heart"