Matki - psychopatki...?

21. Data: 2013-09-01 08:37:15

Temat: Re: Matki - psychopatki...?
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LaL" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:eb8c7493-cda1-4172-a2ea-a4019a51d8a1@googlegrou
ps.com...
>Aicha ale ja znam realia, 90% więźniarek to zabójczynie męża, dlaczego
>mogli odejść, a przemoc narastała a rozwód utrudniano, a teraz zobacz ile
>jest kobiet ofiar od tzw przemocy w polsce, dane są >zatrwarzające, a bo
>zanim mąż zakatował żone to wszyscy wokoło przkonywali aby tego nie robiła,
>czyli nieodeszła.
>Już kiedyś pisałem że morderczy kler jest gorszy od Islamu......

Glob- no weź przestań. Zabiła w Polsce męża, bo nie mogła się rozwieść?! Co
Ty chrzanisz za brednie?! Zabiła, bo IMO chlał i znęcał się, a ona nie
odchodziła, bo bała się, że sobie nie poradzi. Pobił o jeden raz za dużo- to
złapała nóż i już

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

22. Data: 2013-09-01 08:43:47

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Grunt, że komórka się nie rozpadła...

W Hiszpanii swojego czasu pojawiły się plakaty, na których (oprócz obrazka
pobitego dziecka) widniał napis, że tak nie wolno, to jest zło- etc. Napis
ten widać było w ciekawy sposób: widzieli go ludzie powyżej 1,30m wzrostu.
Natomiast nie widzieli innego napisu- widziały go osoby poniżej 1,30m
wzrostu: napis głosił, że jak ciebie albo kolegę uderzy rodzic- to
koniecznie zadzwoń i powiedz nam o tym- no i numer telefonu.
Aicha: co NAPRAWDĘ przekazywał ten plakat dzieciom? Czy naprawdę dziwisz
się, że tyle małżeństw się rozpada, skoro zachęca do tego państwo?
Koszty tego specjalnego druku też mają tu znaczenie oczywiście- rodzice
musieli sfinansować tę bardzo drogą kampanię antyrodzinną za własne
pieniądze:-(((

23. Data: 2013-09-01 08:51:36

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Koszty tego specjalnego druku też mają tu znaczenie oczywiście- rodzice
> musieli sfinansować tę bardzo drogą kampanię antyrodzinną za własne

Nie wierze, ze sa ludzie z takimi pogladami sa zdrowi na umysle.

24. Data: 2013-09-01 11:45:03

Od: Lebowski <lebowski@******.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-01 08:33, Chiron pisze:
> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Ba! Próbuje się już nawet wyśmiewać normalność-

A na pewno wiesz jeszcze co to jest normalność?
Ciekawe jak nazwiesz swój bełkot, którym generujesz bluzgi globa.
Albo Aichy, która swój papier na rozum topi w jego mentalnych ekskrementach.
Czy rzeczywiście taki poziom wiedzy i kultury uważasz za satysfakcjonujący?

25. Data: 2013-09-01 13:39:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Sep 2013 08:04:12 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> "Ala ma siniaki" takie cos jest napisane na bilboardach w castoramie.

Niom, to ucz się pilnie, ucz - wiadomo, dla jakiego poziomu percepcji
przeznaczone bilbordy som, widze że trafia :-]
--
XL - 4 ( www.ilewazy.pl - rewelacja!)

26. Data: 2013-09-01 13:40:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Sep 2013 08:37:15 +0200, Chiron napisał(a):

> Pobił o jeden raz za dużo- to
> złapała nóż i już

Oczywiście. Afekt. Znane zjawisko, niekoniecznie w kontekście małżeńskim.
--
XL - 4 ( www.ilewazy.pl - rewelacja!)

27. Data: 2013-09-01 16:12:35

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Ale przecież ty twierdzisz że jak mąż rzuca żone o ścianę to nie wolno im się
rozejść, no to do czego dojdzie? I się utrudnia ludziom rozejście , przez taką
klerykalno_stalinowskie podejście. Idzie do księdza cierp kobieto, idzie na policje,
nich się pani zastanowi, różni więśniacy zmanipulowani i bezmózgi, trzeba znosić .
Poza tym Ikselka już za chińczyków chce decydować jak mają żyć, nowy stalinizm. A jak
ci rozwody przeszkadzą to buraku się nie rozwodź bo to dotyczy katolików, a nie
patologio z buciorami komuś w życie że ma sierpowe znosić lub żone ladacznice.

Jezus był gejem?
O przyjemny
Kokaina stymuluje mózg -aż za dobrze?
Frywolna dziewczyna i pomyłka