Re: Meldunko-podziekowanie

Data: 2000-06-11 04:24:18
Temat: Re: Meldunko-podziekowanie
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to>

Użytkownik "Jerzy Kozlowski" <j...@e...opi.org.pl> napisał w wiadomości
news:007a01bfd111$bf1c10c0$1c0102c0@opi.org.pl...

> No to napisz jakie nasiona dostalem od Krychy, ktore ona dostala od kogos
> tez nie wie jak sie nazywaja.
> A tak a propos jak chcesz komus dolozyc to zrob to inteligentnie.

Co się na tej grupie porobiło. Nie można grzecznie odpowiedzieć na list bez
insynuacji i posądzeń.

Wyjaśniam, że (jak wielu na tej grupie) wiem o jaką roślinę chodzi tylko
wciąż zapominam nazwy bo jest
nieco trudna jak dla mnie. Wcześniej podał ją na tej grupie Paweł
Słomczyński a teraz Basia. To co napisałem o uprawie i wyglądzie jest
aktualne.

Jeżeli mnie nie zrozumiałeś to wystarczyło spytać.
Po co zaraz wszczynać bójkę.
Informuję też, że nie chciałem Tobie dołożyć (przepraszam za zastosowanie
takiego prymitywnego słownictwa) i jest mi obojętne co sądzisz o
inteligencji moich poczynań.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--