Re: Meldunko-podziekowanie

Data: 2000-06-14 11:00:18
Temat: Re: Meldunko-podziekowanie
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl>

Jerzy Kozlowski wrote:

> Witaj Piotrze.
> Zaczales pluc dookola.

A tam dookola. Ja stoje za nim i nie oberwalem. On celuje tylko w jednym
kierunku, a Ciebie zahaczylo tak przy okazji - za blisko celu jestes.

W ogole wrocilem z urlopu, a tu na grupie spokoj ... cudo. Nawalu listow
nie ma, spokojnie moglem przebrnac przez dwa tygodnie postow.
Teraz juz wiem co sie stalo - to dzieki Piotrowi mamy spokoj do konca
czerwca! Hura! Dzieki Piotrze.
Boje sie tylko, ze ten pan, ktory odpoczywa, bedzie na poczatku lipca
odrabiac straty ... znow trzeba bedzie na niego zalozyc filtra.

Do Piotra - prosze o namiary na nieformalna grupe, chetnie stane w
kolejce do wiadomego celu :-))))
Jestem w tak dobrym nastroju, ze spiewac mi sie chce :-)

--
Pozdrawiam serdecznie i wesolo - dzisiaj u nas byly 2 godziny ulewy :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl