Re: Mez Tapisseriewolle ???

Data: 2002-02-04 13:01:00
Temat: Re: Mez Tapisseriewolle ???
Od: "Agus" <g...@p...net.pl>

ja mam doswiadczenia calkiem mile:) Pani u ktorej nici kupuje zawsze z
anielska cierpliwaoscia pomaga wybrac kolorki,a jak czegos nie ma, to dzwoni
gdzie trzeba i za 2-3 dni juz jest:) I zawsze jak przychodze po nowy zestaw
muliny to bardzo mnie prosi, zeby przyniesc pokazac "ten poprzedni obrazek"
i sie pochwalic, bo w tych czasach ta mlodziez taka i taka a "Ty takie fajne
hobby masz", i zawsze ochy i achy wszystkich pan ze sklepu, takze nie zle:)
I czesto mi daje takie rozne ulotki z malymi wzorami, co pewnie od dostawcow
dostaje:)
Z kanwa mam troche gorzej, bo u mnie w Bielsku nigdzie nie ma, musze jezdzic
do Bialegostoku, a tam jak pani na mnie spojrzy to o rany boskie...No ale
przecierpie te 5 minut, wezme z laska podana kanwe (jak smialam przeszkodzic
w kawce proszac o glupia kanwe!) i z usmiechem wychodze:)