Re: Miała baba pecha

Data: 2009-09-22 18:27:41
Temat: Re: Miała baba pecha
Od: El Brujo <b...@i...mx>

robercik-us pisze:
> No skoro mają, to można wykorzystać... w każdym razie jakieś pieniądze
> otrzymali i w zależności od zainteresowania ze strony ON tymi pieniędzmi
> dysponują - to zrozumiałe. W 'moim' mieście jak nikt nie skorzysta, to
> wesprą nierobów...

No ale w mediach trąbią, że jak tylko jesteś ON, to 44 tys. leżą i
czekają na Ciebie; nic, tylko sięgnąć.

Podobnie było z tym mega wałem samochodowym w zeszłym roku. Teraz się
zastanawiam, czy sąsiedzi nie myślą, że mój samochód, którego sam się
dorobiłem, to nie PFRON mi kupił z ich podatków.

--
Nigdy nie byłem w Londynie.