Michale, ratuj...a moze i inni

11. Data: 2007-03-24 15:04:30

Temat: Re: Michale, ratuj...a moze i inni
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:46052b66$0$8948$4c368faf@roadrunner.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Pewnie na Twoje oko te stopy maja po metr długości? :-)

Hejka. Czyje te stopy? ;-) Magdaleny? :-)
Pozdrawiam metrycznie Ja...cki

12. Data: 2007-03-24 15:51:55

Temat: Re: Michale, ratuj...a moze i inni - OT
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski wrote:

> Prawda. Ale tu piszemy po polsku.

Ale pytanie zadane było przez osobę mieszkającą w USA. Zawsze lepiej się
upewnić.

> W moim podręczniku szkolnym był. Nie wiem, czy w podstawówce, ale w
> liceum (1976-80) na pewno. 30 lat to chyba nie jest nowa moda?

Dla mnie tak :-) A propos, jak była jego definicja?

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

13. Data: 2007-03-24 15:59:36

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

TreStan wrote:

> Pani Magdziu!Sadzisz swoje ziola bez wzgledu na ksztalt dzialki.Ja tez mam
> "koslawa" dzialkie troszeczkie za Gdanskiem.I mam inny problem!Trzciny
> zarastaja ja z wszystkich stron.W tym roku zapowiedzialem im "wojne".ciekawe
> kto i co wygra.
> Pozdrawiam
> Stanislaw z Gdanska

Stanislawie, a co maja moje ziola do czego? Ja prosilam o pomoc w
obliczeniu powierzchni. A trzciny sprzedaj na rynku w bukietach.

MB

14. Data: 2007-03-24 18:34:55

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisal w
wiadomosci news:1308picivn8uldd@corp.supernews.com...

> Jakos mi mozg wcielo i nie umiem sobie dac rady z obliczeniem powierzchni
> dzialki, ktora jest nierownym trapezoidem o bokach 26x191x161x135. [...]

Dobrze, ze nie masz dzialki na wyspie - byloby jeszcze trudniej :)

Pozdrawiam,
Bpjea

15. Data: 2007-03-24 19:36:00

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 24, 9:00 am, "Dirko" <d...@n...pl> wrote:
> W wiadomościnews:1174694166.016301.322250@e1g2000hsg.g
ooglegroups.com

> Hejka. Na oko. ;-) Około półtora hektara. :-)
> Pozdrawiam beztrosko Ja...cki

Całki, całki! Przyłożyć czworokąt jednym z boków do osi OX i jazda...
;-)

16. Data: 2007-03-24 19:51:37

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości
.com...

Całki, całki! Przyłożyć czworokąt jednym z boków do osi OX i jazda...
;-)

A nie lepiej iteracyjnie? ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

17. Data: 2007-03-24 20:12:37

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> writes:

> A propos, jak była jego definicja?

O ile pamiętam: czworokąt, który nie ma żadnej pary boków równoległych
i nie jest deltoidem. Czyli to, co zostaje po wyodrębnieniu deltoidów,
trapezów i równoległoboków...
A jakie są inne?

MJ

18. Data: 2007-03-24 20:16:22

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:

> [...]
> wiadomosci news:1308picivn8uldd@corp.supernews.com...

> Dobrze, ze nie masz dzialki na wyspie - byloby jeszcze trudniej :)

Pewnie bym ciagle wpadala do wody :) a na serio, dzieki za rade, juz
dzialka obliczona, duzo dla nas za mala, wiec jedziemy dalej. Narazie
jedna dzialka o powierzchni 1 hektara, ktora ma widok na gory tak
powalajacy, ze trudno sie oprzec, wyglada bardzo obiecujaco. Nasz plan
architektoniczny uwzglednia taki piekny, wielki widok, bo na calej
jednej scianie okna, okna, okna.

Choc nie lubie przeprowadzek, bardzo mnie cieszy szansa na calkiem nowy
ogrod. Budowanie domu potrwa prawie 6 miesiecy, ale w tym czasie ja bede
zakladac ogrod i sadzic drzewa, wiec gdy dom bedzie zbudowany, jakas
namiastka ogrodu juz bedzie.

Najciekawsza czescia tej dzialki jest to, ze rogiem zahacza o teren,
gdzie w czasie "zimnej wojny" wykopano dlugi, plaski szeroki row, na
ktorym byly zamontowane poziome (jak sznury do bielizny) anteny sluzace
do przekazywania programow "Voice of America". Teraz nic tam nie ma,
tylko pusty wadol (wonduu). Ta kwadratowa dzialka ma dluga "rekojesc",
ktora jest 10m pasem wzdluz tego wykopanego terenu. Tam zamierzamy
posadzic winogrona.

Marzenia, marzenia.
MB

19. Data: 2007-03-24 20:43:15

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisal w
wiadomosci news:130b1op3d1fi06f@corp.supernews.com...
> Ta kwadratowa dzialka ma dluga "rekojesc",
> ktora jest 10m pasem wzdluz tego wykopanego terenu. Tam zamierzamy
> posadzic winogrona.

I to jest swiatly sposób myslenia ;-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

20. Data: 2007-03-24 20:44:35

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 24, 8:51 pm, "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> wrote:
> [...]
oglegroups.com...

> Całki, całki! Przyłożyć czworokąt jednym z boków do osi OX i jazda...

No maszszsz...
Można jeszcze wpisać w prostokąt i odjąć nadmiary...

Rospuda - obrona czy manipulacja?
Towarzystwo liliowe
Krzewy rosnące na boki a nie w góre.
czy kora nadaje się pod każdą rośline?