Re: Michałek-przewałek.

From: PD <p...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Michałek-przewałek.
Date: Thu, 27 Oct 2022 01:20:01 +0200
<tirbp1$1221$1@gioia.aioe.org> <tirme1$jhg$1@gioia.aioe.org>
<tirnpq$1bd3$1@gioia.aioe.org> <tis0as$1ukg$1@gioia.aioe.org>
<tis4oo$2s5$1@gioia.aioe.org> <tis89c$1oul$1@gioia.aioe.org>
<tisd3o$1vui$1@gioia.aioe.org> <titgrm$1dar$1@gioia.aioe.org>
<tj06ag$5o1$1@gioia.aioe.org> <tj0ga9$drj$1@gioia.aioe.org>
<tjb13a$1v0d$1@gioia.aioe.org> <tjbc0p$179m$1@gioia.aioe.org>
<tjbcd6$1dfo$1@gioia.aioe.org> <tjbdsv$1ke$1@gioia.aioe.org>
<tjbev2$l82$1@gioia.aioe.org> <63596e38$0$566$65785112@news.neostrada.pl>

W dniu 2022-10-26 o 19:28, XL pisze:

> Dobre ???

Ale to szczera prawda :) Kiedyś, kiedyś dostęp do wiedzy był mocno
utrudniony w porównaniu do dziś. Jeśli "czegoś nie było na lekcjach", a
to coś nas interesowało, trzeba było udać się do biblioteki, wypożyczyć
książkę której tytuł wskazywał, że tam może być interesująca nas wiedza,
mieć farta że akurat ta wiedza tam była oraz była przedstawiona w
zrozumiały dla nas sposób. 99% czasu przeznaczone było na poszukiwanie
informacji/wiedzy, a promil na jej przyswajanie. Dziś tego problemu nie
ma. Wiedza dostępna jest na wyciągnięcie ręki. Jakiś czas temu (może
rok) z okazji covida zainteresowałem się chemią organiczną. W szkole
tego nienawidziłem. Przeczesując net znalazłem na yt wykłady jakiejś
profesor z SGGW. Na tyle przystępnie tłumaczyła, że zacząłem to rozumieć
i mnie to wciągnęło - obejrzałem wszystkie (łądnych parę godzin). I
wiesz ile z tego zapamiętałem do dziś? Ta liczba to ksywa Ziobry u
platformersów :)

PD