Re: Michałek-przewałek.

Data: 2022-10-28 09:20:44
Temat: Re: Michałek-przewałek.
Od: PD <p...@g...pl>

W dniu 2022-10-28 o 08:56, FEniks pisze:

> No ale co by było, gdybyś co roku tego arkusza nie robił?

> I za każdym razem zastanawiasz się, jak ułożyć paluszki na gryfie, by
> zagrać e-moll albo wydobyć dźwięk C?

Nie o to chodzi. Obdarłaś naukę gry ze wszystkiego co istotne
(kształcenie słuchu, nauka teorii i stosowania jej w praktyce ... ) i
sprowadziłaś ją do nauki czynności manualnych. To tak jak by napisać, że
nauka matematyki to nie kwestia wiedzy, tylko sprawności w posługiwaniu
się długopisem podczas rozwiązywania zadań.

PD