Data: 2022-10-28 08:56:06
Temat: Re: Michałek-przewałek.
Od: FEniks <x...@p...fm>
Pokaż wszystkie nagłówki
W dniu 28.10.2022 o 08:47, PD pisze:
> W dniu 2022-10-27 o 19:49, FEniks pisze:
>> W dniu 27.10.2022 o 01:20, PD pisze:
>>> Przeczesując net znalazłem na yt wykłady jakiejś profesor z SGGW. Na
>>> tyle przystępnie tłumaczyła, że zacząłem to rozumieć i mnie to
>>> wciągnęło - obejrzałem wszystkie (łądnych parę godzin). I wiesz ile
>>> z tego zapamiętałem do dziś? Ta liczba to ksywa Ziobry u
>>> platformersów :)
>>
>> No ale ze szkolnych lekcji pamiętasz jeszcze mniej. :)
>
> Zależy z czego. Matmę kochałem. Co roku przy maturach przerabiam sobie
> arkusze i zdaję bez problemu :)
No ale co by było, gdybyś co roku tego arkusza nie robił?
>
>> Dziecko ma lepszą pamięć do szczegółów, ale słabsze rozumienie i
>> mniejszy ogląd całości, dorosły odwrotnie. W przypadku gry na
>> instrumencie to kwestia umiejętności, a nie wiedzy, w dodatku
>> umiejętności automatycznych. To jest trochę inna sprawa, trudno tu o
>> analogię do rozumienia pojęć i definicji, a o to chyba w dyskusji szło.
>
> No nie wiem. Grasz akord E-moll, wchodzi krasnoludek z harfą i dodaje
> w basie dźwięk C. Masz świadomość, że razem gracie akord Cmaj7. A tu
> wchodzi Ewa i mówi, że w gruncie rzeczy uprawicie automatyzm :)
I za każdym razem zastanawiasz się, jak ułożyć paluszki na gryfie, by
zagrać e-moll albo wydobyć dźwięk C?
--
Ewa
|