Re: Michałek-przewałek.

From: PD <p...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Michałek-przewałek.
Date: Thu, 27 Oct 2022 02:51:10 +0200
<tirbp1$1221$1@gioia.aioe.org> <tirme1$jhg$1@gioia.aioe.org>
<tirnpq$1bd3$1@gioia.aioe.org> <tis0as$1ukg$1@gioia.aioe.org>
<tis4oo$2s5$1@gioia.aioe.org> <tis89c$1oul$1@gioia.aioe.org>
<tisd3o$1vui$1@gioia.aioe.org> <titgrm$1dar$1@gioia.aioe.org>
<tj06ag$5o1$1@gioia.aioe.org> <tj0ga9$drj$1@gioia.aioe.org>
<tjb13a$1v0d$1@gioia.aioe.org> <tjbc0p$179m$1@gioia.aioe.org>
<tjbcd6$1dfo$1@gioia.aioe.org> <tjbdsv$1ke$1@gioia.aioe.org>
<tjbev2$l82$1@gioia.aioe.org> <tjbqsb$lv2$1@gioia.aioe.org>
<tjbs3b$17ii$1@gioia.aioe.org> <tjbv8h$lc1$1@gioia.aioe.org>

W dniu 2022-10-26 o 20:45, Kviat pisze:

> Napisałem żebyś wrócił do rozmowy po zapoznaniu się z pojęciami których
> używasz, a nie, że nie chcę gadać.

Nic takiego nie napisałeś.

Napisałeś: "Wróć do rozmowy, gdy zaczniesz używać pojęć zgodnie z ich
znaczeniem."
Prośba o zapoznanie się z pojęciami nie narzuca ich docelowej
interpretacji. Nie prosiłeś o to. Wydałeś w trybie rozkazującym
polecenie używania pojęć zgodnie z ich znaczeniem - w domyśle ze
znaczeniem jakie ty im nadajesz. Żebyś jeszcze zdefiniował to znaczenie
... ale ty wolisz stosować strategię ze skeczu o tofiku: dzordż klunej -
faszysta, britnej spirs - faszystka ... :)

> Czytaj ze ze zrozumieniem.
> Mogę z tobą gadać o wszystkim, ale szanuję twój cenny czas, więc szkoda
> żebyś go marnował na czytanie czegoś, czego nie rozumiesz.

Dziękuję za szanowanie mojego cennego czasu. Owszem - użyłem takiego
sformułowania, ale nie w kontekście jaki podajesz - czyli czytania
czegoś czego nie jesteś w stanie przedstawić w sposób zrozumiały. Cofnij
się - chodziło o ewentualne odpisywanie przeze mnie "w próżnię".

PD