Re: Miejsce parkingowe i ulotki.....

Data: 2006-03-25 13:01:35
Temat: Re: Miejsce parkingowe i ulotki.....
Od: "S.S." <s...@w...pl>

Piotr M :) napisał(a):

> Witam
> To już jest czyn karalny takie sformułowanie i raczej nie radziłbym
> stosować bo może się to skończyć w sądzie i mówię to zupełnie poważnie
> Piotr M

Tez mi sie wydaje, ze tak pisac nie mozna ;).Jeden z sasiadow
podpowiedzial mi zeby zamontowac slupek blokujacy na kluczyk.Zastanawiam
sie tylko, czy nie zlamalbym jakiegos prawa instalujac takie uzadzenie?A
czy policja moze ukarac mandatem wlasciciela auta, ktory parkuje na
miejscu na ON?Parking jest wlasnscia spoldzielni mieszkaniowej, miejsce
nie jest oznaczone tablica tylko namalowany jest krzyzak z nr rej.samochodu.