Mielony mak w UK -gdzie?

1. Data: 2006-04-12 22:09:35

Temat: Mielony mak w UK -gdzie?
Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam dostepu do polskich sklepów, ale moze ktoś natrafił w jakiejs sieci
sklepów, albo tzw. "delicatessen"?

pozdr

cherokee

2. Data: 2006-04-13 07:00:45

Temat: Re: Mielony mak w UK -gdzie?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 12 Apr 2006 23:09:35 +0100, "cherokee" <n...@n...pl>
wrote:

>Nie mam dostepu do polskich sklepów, ale moze kto? natrafi? w jakiejs sieci
>sklepów, albo tzw. "delicatessen"?
>
>pozdr
>
>cherokee

Nigdzie. Tzn poza Londynem. Tam nie bywam, Tobie blizej, na pewno
wymusili na polskich sklepikarzach na Ealingu na ten przyklad
sprowadzanie tego skarbu (moja kolezanka wymusila na jednym
sklepikarzu - ba - nie polskim!!) i chyba 2 razy w tygodniu miala
pol kilo bialego sera.

A dlaczego Ci nikt z Polski nie wyslal?
Ja mielilam sama. Upiornie brudna robota

Pierz
K.T. - starannie opakowana

3. Data: 2006-04-13 07:03:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message
> On Wed, 12 Apr 2006 23:09:35 +0100, "cherokee" <n...@n...pl>

> Ja mielilam sama. Upiornie brudna robota

Trzeba było postawić chłopu piwo (6-pak)...
Inna sprawa - gdy ugotowany (w mleku), to się lekko miele... Nawet w ręcznej
maszynce, byle sitko mieć pasztetowe...

4. Data: 2006-04-13 11:08:20

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:dktr32pufi3i011j2o96ej7aavl8ms7rb5@4ax.com...
> On Wed, 12 Apr 2006 23:09:35 +0100, "cherokee" <n...@n...pl>
> Nigdzie. Tzn poza Londynem.

Uuuu, to mnie zmartwiłaś, no nic, wymyślę cos innego. Na drugi raz
rzeczywiscie poproszę mamę, zeby mi przysłała.

pozdr

cherokee

5. Data: 2006-04-13 12:28:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Apr 2006 09:03:57 +0200, "Panslavista"

>"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message

>Trzeba było postawić chłopu piwo (6-pak)...
>Inna sprawa - gdy ugotowany (w mleku), to się lekko miele... Nawet w ręcznej
>maszynce, byle sitko mieć pasztetowe...

I on by tym 6pakiem mell?
ugotowany tez sie leko nie mle, przynajmniej w moich rekach i w
mojej maszynce (ktora wywalilam, bo mnie przez ten mak
denerwowala)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

6. Data: 2006-04-13 12:30:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Uuuu, to mnie zmartwi?a?, no nic, wymy?l? cos innego. Na drugi raz
>rzeczywiscie poprosz? mam?, zeby mi przys?a?a.
>
>pozdr
>
>cherokee

No ale tak naprawde, naprawde, naprawde czego sie spodziewalas?
Przeciez mak tu nie wystepuje jako glowny skladnik niczego.
sprzedaja a takich maluskich torebkach, cos po 10 deko, wsrod
innych posypek i dodatkow do chleba, wsrod mak chlebowych i
takich tam

Pierz
K.T. - starannie opakowana

7. Data: 2006-04-13 13:16:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ugotowany tez sie leko nie mle, przynajmniej w moich rekach i w
> mojej maszynce (ktora wywalilam, bo mnie przez ten mak

A który numer miała? Szkoda, wystarczyło dorobić korbę z dłuższym
ramieniem...

8. Data: 2006-04-13 13:57:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

antyczne (prezent slubny), elektryczne ustrojstwo, co mnie
denerwowalo i przez balagan i przez okrutny halas, korby nie
posiadalo od urodzenia

Pierz, bezmaszynkowy (owszem, dostalam taka na przyssawke w PL,
ale nie przysysala sie do niczego)
>A który numer miała? Szkoda, wystarczyło dorobić korbę z dłuższym
>ramieniem...

K.T. - starannie opakowana

9. Data: 2006-04-13 14:23:54

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:pvgs32t2osh60sv1dffrt4sq4ff4mtsfq1@4ax.com...
> No ale tak naprawde, naprawde, naprawde czego sie spodziewalas?

Miałam cichą nadzieję, ze jesli mają kapustę kiszoną to będą mieli i mak:(

pozdr

cherokee

10. Data: 2006-04-13 14:38:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cherokee" <n...@n...pl> wrote in message

> [...]
> wiadomości news:pvgs32t2osh60sv1dffrt4sq4ff4mtsfq1@4ax.com...
>
> Miałam cichą nadzieję, ze jesli mają kapustę kiszoną to będą mieli i mak:(

Gdzie mieszkasz? Tylko szybko podaj!

kalmary po chorwacku - vademecum
Zupa na KWASIE z KISZONEJ KAPUSTY --- Przepis mile widziany!?
Bozenko, gdzie mazurki?
Święconka
ryba sola