Mięso mielone i ... opieńki

1. Data: 2008-10-18 15:02:26

Temat: Mięso mielone i ... opieńki
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mięso jak na mielone, bułka, opienki ugotowane i przerobione w
Malakserze robota Zelmera FENOMEN przy pomocy dolnych noży - posiekane
drobno razem z cebulą.
Do wymieszanej masy dodać jajka, posolić i popieprzyć do smaku,
opanierować, smażyć na oleju. Podawać z ziemniakami i surówką z sałaty
łodygowej, rukoli i pomidorów Koral.zaprawionej śmietaną.

PYCHOTKA !!!

2. Data: 2008-10-18 15:03:43

Temat: Re: Mięso mielone i ... opieńki
Od: Väinämö Muthefäkersön <v...@f...cn> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
> opanierować, smażyć na oleju. Podawać z ziemniakami i surówką z sałaty
> łodygowej, rukoli i pomidorów Koral.zaprawionej śmietaną.

ja bym jeszcze nasrał i wymalakserował
MNIAAAAAM!

3. Data: 2008-10-18 16:07:35

Od: mAri00SH BMW <m...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

Väinämö Muthefäkersön pisze:

> ja bym jeszcze nasrał i wymalakserował
> MNIAAAAAM!
hejó suomi :)

4. Data: 2008-10-18 17:24:07

Od: cherokee <c...@s...no.email> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> Malakserze robota Zelmera FENOMEN przy pomocy dolnych noży - posiekane
> drobno razem z cebulą.

Cebula potraktowana malakserem jest gorzka.

pozdr

cherokee

5. Data: 2008-10-18 17:49:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cherokee" <c...@s...no.email> wrote in message

> Cebula potraktowana malakserem jest gorzka.
>
> pozdr
>
> cherokee

Niemożliwe. Robot Fenomen Zelmera. Są cebule gorzkawe - te będą gorzkawe i
po pokrojeniu nożem.
Często szatkujemy cebulę do farszu przy pomocy tego malaksera, tarczami jak
i nożami dolnymi, nie ma problemu.

6. Data: 2008-10-18 18:11:02

Od: cherokee <c...@s...no.email> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> Niemożliwe. Robot Fenomen Zelmera.

Robot Multi Robi Zelmera.

pozdr

cherokee

7. Data: 2008-10-18 18:17:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robot Multi Robi Zelmera.
>
> pozdr
>
> cherokee

To był żart. Nie gniewaj się. :-)) Nie ma znaczenia czym kroisz. Zależy to
tylko ile tego masz do pokrojenia i jak krajanka ma wyglądać po krojeniu...

8. Data: 2008-10-18 18:49:40

Od: cherokee <c...@s...no.email> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> To był żart. Nie gniewaj się. :-)) Nie ma znaczenia czym kroisz. Zależy to
> tylko ile tego masz do pokrojenia i jak krajanka ma wyglądać po krojeniu...

Mimo to cebula zawsze jest gorzka. Szkoda, bo malakserem jest szybciej i
bez lez:(

pozdr

cherokee

Aaaaaautentic!
crispy-and-sticky-chicke n-thighs-with-squashed-n ew-potatoes-and-tomatoes
Łosoś w galaretce?? - przepis
Jaki wybrać blender???
jagnięcina