Re: Mieszkania dla osób na wózkach

Data: 2006-04-07 00:34:32
Temat: Re: Mieszkania dla osób na wózkach
Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl>

Mieć chociaż jeden pokoik z umywalką ale na parterze - eh, marzenie.
Złożyłem w ubiegłym roku podanie o przydział mieszkania komunalnego,
nie wiem czy mam jakiekolwiek szanse, bo moje dotychczasowe warunki lokalowe
nie są złe - bo mieszkam z Matką w 2 pokojowym mieszkaniu spółdzielczym
ale trzeba się wdrapywać na I piętro.
Gdybym był awanturnikiem, alkoholikiem lub narkomanem - to były niedawno w Oleśnicy
rozdzielane
fajne mieszkania socjalne na parterze, może czas zacząć się starać w tym kierunku ;-)

--
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
www.handbike.pl lub www.handbike.za.pl