Mieszkanie - co muszę wiedziec?

1. Data: 2006-08-01 10:16:37

Temat: Mieszkanie - co muszę wiedziec?
Od: "Wizard" <w...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Z gory przepraszam jesli to niewlasciwa grupa, ale nie udalo mi sie znalezc
bardziej pasujacej do pytania.

A dotyczy ono kupna mieszkania. Co musze wiedziec, na co zwrocic uwage i o
czym pamietac by przy kupnie mieszkania (zarowno rynek pierwotny jak i
wtorny) nie zostac zrobionym w owego konia, ktorym wszyscy mnie strasza :)

Mam kilka ofert na oku (narazie skupiam sie mieszkaniach nowych, jeszcze w
budowie), ale do tej pory tylko wynajmowalem i kupno troche mnie przeraza.

Z gory dziekuje za pomoc.

pozdrawiam
Wizard

2. Data: 2006-08-01 10:35:03

Temat: Re: Mieszkanie - co muszę wiedziec?
Od: "Wojt@s" <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czym pamietac by przy kupnie mieszkania (zarowno rynek pierwotny jak i
> wtorny) nie zostac zrobionym w owego konia, ktorym wszyscy mnie strasza :)

najlepiej poczytaj w necie na temat skończych inwestycji danego dewelopera
na sieci jest tego multum
Pozdr
Wojt@s

3. Data: 2006-08-01 11:45:51

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wizard napisał(a):

> Mam kilka ofert na oku (narazie skupiam sie mieszkaniach nowych, jeszcze w
> budowie), ale do tej pory tylko wynajmowalem i kupno troche mnie przeraza.

Tak jak Ci już podpowiedziano - poszukaj w sieci forów danego
osiedla/inwestycji na której chcesz kupić mieszkanie lub innego
osiedla/inwestycji danego developera. Tam zazwyczaj dowiesz się
wszystkiego ;] na co musisz zwrócić uwagę przy robieniu z nim interesów.

W przypadku zarówno rynku pierwotnego jak i wtórnego napewno trzeba
sprawdzić księgi wieczyste danej nieruchomości.

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

4. Data: 2006-08-01 13:32:28

Od: "Wizard" <w...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> osiedla/inwestycji danego developera. Tam zazwyczaj dowiesz się
> wszystkiego ;] na co musisz zwrócić uwagę przy robieniu z nim interesów.

Cenna porada, o ktorej nie pomyslalem, a z ktorej chetnie bym skozystal
ale... nie moge znalezc kompletnie nic na temat projektow tegoz
(http://www.romex.poznan.pl/) developera :(

> W przypadku zarówno rynku pierwotnego jak i wtórnego napewno trzeba
> sprawdzić księgi wieczyste danej nieruchomości.

Mam nadzieje, ze beda juz mieli wersje elektroniczna.
Dzieki za rade.

pozdrawiam
Wizard

pachnaca ;-) owcza skora
Czy kupić używaną zmywarkę?
Pralka śmierdzi...
Odnowienie pokoju
Szukam profili PCV! Okno balkonowe bez progu!