Migotanie przedsionków

1. Data: 2004-08-11 15:22:16

Temat: Migotanie przedsionków
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj okazalo sie na zrobionym we wlasciwym czasie EKG że moje arytmie to
migotanie przedsionków. Mam to z roznymi przerwami od kilku miesiecy.
Przedtem bralem Biosotal ale bez zadnego skutku.
Obecnie lekarz zaaplikowal mi "polfenon" i zalecił brac te tabletki dwa razy
dziennie.
Czy możecie mi powiedzieć czy Takie migotanie przedsionków daje sie
wyleczyc, czy nalezy sie tylko liczyc ze bedzie coraz gorzej (mam 60 lat).
Czy taki polfenon leczy takie stany czy tylko lagodzi skutki choroby?

--
Tomasz

2. Data: 2004-08-13 11:07:48

Temat: Re: Migotanie przedsionków
Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyleczyc, czy nalezy sie tylko liczyc ze bedzie coraz gorzej (mam 60 lat).
> Czy taki polfenon leczy takie stany czy tylko lagodzi skutki choroby?

jesli leki nie przyniosa skutku pozostaje jeszcze kardiowersja

3. Data: 2004-08-13 15:17:04

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pestifer" <p...@C...fm> napisał >
> jesli leki nie przyniosa skutku pozostaje jeszcze kardiowersja

Czy mógłbym prosić o króciutkie wyjasnienie co to jest kardiowersja lub
gdzie moge o tym poczytac?

--
Tomasz

4. Data: 2004-08-13 18:33:22

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "pestifer" <p...@C...fm> napisał >
> >
> Czy mógłbym prosić o króciutkie wyjasnienie co to jest kardiowersja lub
> gdzie moge o tym poczytac?

w googlach znajdziesz
np http://www.jestemchory.pl/chapter.via?id=98

bol w piersiach