ile kosztuje aborcja?

1. Data: 2004-08-11 14:25:29

Temat: ile kosztuje aborcja?
Od: "MiKi" <kola2002(wytnij_to)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile kosztuje aborcja w Polsce?
Czy moze sa jakies sprawdzone "domowe" sposoby spedzenia mlodego plodu?
Interesuja mnie tylko suche fakty. Prosze o powazne odpowiedzi.

Miki

2. Data: 2004-08-11 15:57:03

Temat: Re: ile kosztuje aborcja?
Od: "Luke [Wroc]" <s...@u...skrzynka.net> szukaj wiadomości tego autora

> Czy moze sa jakies sprawdzone "domowe" sposoby spedzenia mlodego plodu?

Kiedys chyba w wyborczej przeczytalem ze jakas kobita jak jej odmowili w
szpitalu t owstrzyknela sobie w brzuch plyn do mycia podlogi, ale nie
pomoglo i pozniej zalowala ze nie miala na plyn z chlorem.

Raczej nie polecam.

3. Data: 2004-08-11 16:06:39

Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Luke [Wroc]" <s...@u...skrzynka.net> wrote in message
> [...]

gdyby były sprawdzone domowe metody to aborcja nie wzbudzałaby
tylu kontrowersji bo zainteresowane kobiety usuwałyby ciążę po cichu w domu

nie wiem ile moze kosztować ale nie szukaj ogłoszeń w stylu "klinika
ginekologiczna kalliningrad"
z komórkowym nr telefonu.
co do bezpieczenstwa takich zabiegów hmm chyba podobnie jak w domu

Zawsze mozesz tez zapytac lekarza ginekologa:
nie ma co ukrywac że zakaz jest tylko na papierze

4. Data: 2004-08-11 16:34:36

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze mozesz tez zapytac lekarza ginekologa:
> nie ma co ukrywac że zakaz jest tylko na papierze

Dość ryzykowne. Mój osobisty lekarz, który tak ogólnie jest dość liberalnym
człowiekiem, kiedy się go dziewczyna spytała czy usunie jej ciążę, albo czy
zna kogoś, kto to zrobi, zaraz przy niej zadzwonił do prokuratury.

Ale można oczywiście szukać.
Ci ogłaszający się w prasie biorą 2-2,5 tys. zł.

A.
(ale z własnego, wielokrotnego doświadczenia wiem że "ciąża" brzmi strasznie
tylko na samym początku, może nie trzeba się bać życia, i przyjąć to co
niesie, skoro nowe właśnie kiełkuje)

5. Data: 2004-08-11 16:37:15

Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"asmira" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
czy
> zna kogoś, kto to zrobi, zaraz przy niej zadzwonił do prokuratury.

oczywiscie ze to jest ryzykowne
ale o wiele mniej ryzykowne niż wstrzykiwanie sobie
płynu do brzucha czy cokolwiek co możne wymyśić w domu

to sie zgadzam w 100%

6. Data: 2004-08-11 17:31:57

Od: "Luke [Wroc]" <s...@u...skrzynka.net> szukaj wiadomości tego autora

> gdyby były sprawdzone domowe metody to aborcja nie wzbudzałaby
> tylu kontrowersji bo zainteresowane kobiety usuwałyby ciążę po cichu w
domu

To dodam ze ostatnio, w tym albo zeszlym tygodniu rowniez przeczytalem
gdzies ze w wlk. brytani maja wprowadzic jakies tabletki poronne ktore
kobieta bedzie mogla zazyc w domu a nie jak do tej pory w szpitalu.

7. Data: 2004-08-11 17:33:25

Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj MiKi,

Dnia 11 sierpnia 2004 (16:25:29)
Na temat "ile kosztuje aborcja?"
begin message:

> Ile kosztuje aborcja w Polsce?

robili znajomi znajomych za 1500 zl

Posesjusz
ICQ: 3385742

8. Data: 2004-08-11 18:18:53

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Aug 2004 19:31:57 +0200, Luke [Wroc] wrote:

> To dodam ze ostatnio, w tym albo zeszlym tygodniu rowniez przeczytalem
> gdzies ze w wlk. brytani maja wprowadzic jakies tabletki poronne ktore
> kobieta bedzie mogla zazyc w domu a nie jak do tej pory w szpitalu.

Gwoli ścisłości: pewna brytyjska organizacja non-profit zajmująca się
doradztwem w zakresie "planowania rodziny" wystąpiła o zgodę na
podawanie drugiej (z dwóch) dawki preparatu wywołującego poronienie nie
w szpitalu, a w domu pacjentki, a co za tym idzie poronienie miało by
mieć miejsce również poza szpitalem.

Propozycja budzi wiele kontrowersji i jak do tej pory (o się orientuje
na podstawie brytyjskiej prasy) nie ma na nią zgody ze strony NHS ani
innych ciał.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

9. Data: 2004-08-11 18:30:40

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MiKi" <kola2002(wytnij_to)@wp.pl> napisał:

> Ile kosztuje aborcja w Polsce?

farmakologiczna 700zl - RU - skutecznosc 95%~
w prasie i necie wpisujac haslo "ginekologia farmakologiczna" trafisz do
kogo trzeba.

> Czy moze sa jakies sprawdzone "domowe" sposoby spedzenia mlodego
> plodu? Interesuja mnie tylko suche fakty. Prosze o powazne odpowiedzi.

kobieta bierze 2 tabletki - pierwsza zabija dziecko, druga powoduje
skurcze i "wydalenie" dziecka.
do 7-9 tygodnia stosowana z powodzeniem - z asysta lekarza, podobno,
nawet do 18 tygodnia.
ogolnie bagno, wielkie bagno! nikomu nie zycze i ciesze sie, ze mnie to
osobiscie nie dotyczylo

--
Psychik
Przystanek Woodstock w oczach tv trfam:

10. Data: 2004-08-12 08:01:08

Od: "Magda" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MiKi" <kola2002(wytnij_to)@wp.pl> napisał w wiadomości
> Ile kosztuje aborcja w Polsce?
> Czy moze sa jakies sprawdzone "domowe" sposoby spedzenia mlodego plodu?
> Interesuja mnie tylko suche fakty. Prosze o powazne odpowiedzi.
>
> Miki

Witam,

kiedyś słyszałam, że picie naparu z czarnej malwy powinno wywołać
poronienie,
nie testowałam, nie znam nikogo kto by to stosował i nie mam zielonego
pojęcia
czy mogłoby to być skuteczne, ale może ktoś z Was słyszał i coś podpowie.

Tak na marginesie, jak nie chce ktoś tego dziecka, to ja je wezmę :))

Zycie jest niesprawiedliwe, ci co nie chcą to mają, a ci co chcą to mają za
mało albo wcale :((

Pozdrawiam

Magda

Insulina a turystyka
Torba i kręgosłup
gumowa rurka silkonowa
Bactrim forte 800/160 mg
[ZAWAŁ MÓZGU] - Da się to jakoś wyleczyć?