Re: Migrena

From: "Dunia" <d...@n...net>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Migrena
Date: Fri, 27 Jun 2003 10:57:38 +0200

>argumenty odnosnie zakonnic i gwałtów są przebojowe, czytam czytam i
>własnym uszom/oczom uwierzyc nie mogę. Zakonica jedzie na misje i bedzie
>gwałcona!!! wiec zakłada spiralę. To moze byc dobry argument za
>pozwoleniem podwiazywania u kobiet jajników, chcę podwiazania bo jak
>mnie ktos zgwałci!! to bede miec 3 dziecko a mnie nie stać. Paranoja
>czyli zakonnice wyjezdżające do afryki z góry zakładają gwalty na nich
>wiec sie zabezpieczają?? wytłumaczcie bo nie rozumiem, rozumiem, ze
>gwałt sie zdarzy, ale zeby od razu zakładać z góry, a jak zakonnica
> [...]
Tweety, niezaleznie od tego, jakie masz uprzedzenia, niestety faktem jest, ze
zostanie zgwalcona w ogarnietym chaosem kraju afrykanskim (jak Kongo i pare
innych - wystarczy poogladac wiadomosci) jest niepomiernie wieksze niz w
Polsce. Ja nie wiem, CZY i JAK zakonnice sie zabezpieczaja, ale wcale sie bym
temu nie dziwila. Poza tym - cokolwiek nie mysle o KK - to jednak misjonarze i
misjonarki jezdza w miejsca, w ktore Ty - ani pewnie ktokolwiek na tej grupie -
by sie nie zapuscil nawet na minute. Czy wiesz, ile tych osob ginie tam
corocznie (choroby, wojna etc) ? Czy zastanawialas sie, jaka prace wykonuja w
krajach, gdzie nie ma panstwowych szpitali, szkol, sierocincow ? IMO pisanie w
tym tonie - nawet jesli jestes zagorzala przeciwniczka KK - jest nieco nie
fair. Ci ludzie pracuja w warunkach, o jakich nam sie nie snilo i ta sytuacja
IMO usprawiedliwia zachowania inne niz w Europie. Polecam rozmowe z
jakimkolwiek misjonarzem - niekoniecznie katolickim (takich tez jest bardzo
duzo).

Co do meritum - nie wiem, czy pamietasz, bo to ponad 10 lat temu bylo, ale
glosne w mediach byly przypadki zakonnic zgwalconych w czasie wojny w b.
Jugoslawii. Na porzadku dziennym bylo tworzenie w zakonach domow publicznych
dla zolnierzy. Wiele z tych kobiet zaszlo w ciaze i z tego, co czytalam,
urodzily dzieci i odeszly z zakonow.

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl