Mikołajki w przedszkolu

391. Data: 2008-11-18 11:03:31

Temat: Re: Mikołajki w przedszkolu
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe pisze:

> W kiełbasie też się niestety jakieś cukry znajdą :)

Bo po prostu Qra obżerająca się kiełbasą to czysta słodycz jest :-)

Stalker

392. Data: 2008-11-18 11:03:43

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@o...eu> napisał
| "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał

| W ogóle to jakaś koszmarna paranoja z tymi słodyczami.

a bo teraz to takie wszystkie dzieci mają zdrowe być, znaczy bez cukru, bez
zabawek, bez tv, bez chodzików, bez mięsa i wogóle bez sensu :/

--
Kasia + Weronika (7-latka)
gg 181718

393. Data: 2008-11-18 11:05:37

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał

| Bo po prostu Qra obżerająca się kiełbasą to czysta słodycz jest :-)

zna3 próchniczotwórcza ?????

;)

394. Data: 2008-11-18 11:07:05

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa pisze:

> a umieralność była o n% wyższa niż obecnie nie mówiąc już o stanie
> uzębienia.

Stan uzębienia był wynikiem spożywania mąki zanieczyszczonej podczas
mielenia krzemionką. A umieralność to kwestia braku antybiotyków. Czyli
słodycze nie miały z tym wiele wspólnego.

Adam

395. Data: 2008-11-18 11:10:16

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> napisał
| Stan uzębienia był wynikiem spożywania mąki zanieczyszczonej podczas
| mielenia krzemionką.

jasssne, a w starożytności ludzie nagle umierali otruci nie w skutek
skrytobójczych planów a przez spożywanie wina zanieczyszczonego cynowymi
zatyczkami do wina :/

Kaziu daj spokój !

| A umieralność to kwestia braku antybiotyków. Czyli
| słodycze nie miały z tym wiele wspólnego.

niom - taki człowiek ze szkorbutem jak nic nie od jedzenia brał chorobę :/

396. Data: 2008-11-18 11:13:01

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa pisze:
> [...]
> |
> jasssne, a w starożytności ludzie nagle umierali otruci nie w skutek
> skrytobójczych planów a przez spożywanie wina zanieczyszczonego cynowymi

Chyba mnie z kimś mylisz.

> niom - taki człowiek ze szkorbutem jak nic nie od jedzenia brał chorobę :/

A teraz szkorbut leczymy słodyczami ? Chyba masz dzisiaj za dużo
wolnego czasu.
I pozdrów Kazia.
Adam

397. Data: 2008-11-18 11:27:53

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.11.2008, o godzinie 11.42.39, na pl.soc.dzieci.starsze, Qrczak
napisał(a):

> Do Ciebie? Nigdy!

Stalkera nie zdzierżę, a już czuję, że warczy!

> A wziąłeś pod uwagę, że jak się zajmę odpowiednio z pasją i właściwym
> zaangażowaniem, to w ogóle w tym roku nie przyjdzie? ;-)

Dlatego wolę, żebyś mu kolację zrobiła i do pracy puściła. :)

*Habeck*
- Schutzbach

398. Data: 2008-11-18 11:28:57

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> napisał
| > |

| A teraz szkorbut leczymy słodyczami ?

a czy jedzenie to tylko słodycze ?

399. Data: 2008-11-18 11:29:15

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.11.2008, o godzinie 11.35.30, na pl.soc.dzieci.starsze, złośliwa
napisał(a):

> a jak rodzic nie kupuje bo "sobie odmawia" ?

To chyba nie ten problem, bo tu podobno rodzice, którzy żrą jak świnie,
ale dziecku nie dają.

> I nie mów że babcie - bo już wątek o tym też był :/

Tylko ja nie kumam otsochozi?

*Habeck*
- Schutzbach

400. Data: 2008-11-18 11:31:16

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.11.2008, o godzinie 11.42.37, na pl.soc.dzieci.starsze, Nixe
napisał(a):

> W ogóle to jakaś koszmarna paranoja z tymi słodyczami.
> Jak świat światem ludzie żarli słodkie i nikt nigdy z tego powodu aż takiego
> rabanu nie robił.

No. 100 lat temu, to i stosy słodyczy w śmiesznych cenach w
supermarketach i napoje po 10 łyżeczek cukru rafinowanego w litrze...

> A teraz się nagle okazało, że cukier wręcz zabija.

Nie. Że cukier najzdrowszy nie jest.

> Jasne, żarty bez opamiętania i zastanowienia może wyrządzić wiele szkód, ale
> czy istnieje na świecie coś, co w nadmiarze nie szkodzi?

Śmierć.

*Habeck*
- Schutzbach

Gdzie na narty z dziećmi ?