Mikrofala -proszę o radę

31. Data: 2009-09-17 18:17:43

Temat: Re: Mikrofala -proszę o radę
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adax wrote:
> Witam ponownie!
> Ostatecznie żona :) zadecydowała i chyba całkiem dobrze :) będzie to
> Samsung GE89MST
>
> http://www.electro.pl/produkt-SAMSUNG_Kuch_mikrofalo
wa_GE89MST_2B_Karty_do_gry_GRATIS-71239,122.html

> Wybrała Inox, czy macie taką może, co sądzicie o tej mikrofali ?

kto gra w karty ten ma łeb obdarty ;-)

32. Data: 2009-09-17 22:30:59

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Sep 2009 20:17:17 +0200, Adax napisał(a):

> http://www.electro.pl/produkt-SAMSUNG_Kuch_mikrofalo
wa_GE89MST_2B_Karty_do_gry_GRATIS-71239,122.html

> Wybrała Inox, czy macie taką może, co sądzicie o tej mikrofali ?

Jeśli lubi sprzątać, to czemu nie - warto dopłacić 100zł za tę przyjemność
;-) [inox może fajnie wygląda, ale utrzymać to w czystości to masakra]

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

33. Data: 2009-09-18 16:22:32

Od: "Adax" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
wa_GE89MST_2B_Karty_d
> Jeśli lubi sprzątać, to czemu nie - warto dopłacić 100zł za tę przyjemność
> ;-) [inox może fajnie wygląda, ale utrzymać to w czystości to masakra]

hmmmm... żeby było śmieszniej następnego dnia małżonka wybrała jeszcze
inną, najnowszy typ (podwójny grill):
http://www.electro.pl/list_products.php?sphrase=GE89
ast&szukaj=&a=search_result

kupuję w przyszłym tygodniu, ale tym razem ten sprzęt podoba mi się również
optycznie, wydaje mi się, że niezły wybór :) 452 PLN

Trochę jestem zaskoczony problemem czystości Inox. Mam czajnik, kuchnię,
zmywarkę i nie widzę problemu -chyba że myślisz, że sprzątanie to "aniołki"
:) ;) i nie jestem wcale złośliwy, b. proszę rozszerz ten temat...

34. Data: 2009-09-18 21:14:18

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Sep 2009 18:22:32 +0200, Adax napisał(a):

> hmmmm... żeby było śmieszniej następnego dnia małżonka wybrała jeszcze
> inną, najnowszy typ (podwójny grill):
> http://www.electro.pl/list_products.php?sphrase=GE89
ast&szukaj=&a=search_result

Wygląda na bełkot marketingowy. Ten cały "podwójny grill" ma raptem 1250W,
gdy pojedynczy ma 1100W. Przy sprawności 100% niewielka różnica. Jakoś
motywują sens tego?

> Trochę jestem zaskoczony problemem czystości Inox. Mam czajnik, kuchnię,
> zmywarkę i nie widzę problemu -chyba że myślisz, że sprzątanie to "aniołki"
> :) ;) i nie jestem wcale złośliwy, b. proszę rozszerz ten temat...

Nie widzisz problemu, bo żona sprząta? ;-)

Kolega, który sprzedaje AGD mi kiedyś opowiedział półżartem, że 95%
facetów kupujących sprzęt INOX na wzmiankę o konieczności częstego
czyszczenia odpowiadało "a czy to ja będę czyścił?". :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

35. Data: 2009-09-19 11:39:30

Od: "Adax" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> facetów kupujących sprzęt INOX na wzmiankę o konieczności częstego
> czyszczenia odpowiadało "a czy to ja będę czyścił?". :)

Dzięki za odp! :) Ale ciągle nie wiem dlaczego utrzymanie czyxtości Inox
jedt trudniejsze od utrzymania w czystości np. plastiku? Serio nie wiem, bo
rzeczywiście nie sprzątem :) Bardziej trzyma ?

36. Data: 2009-09-19 12:43:16

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Sep 2009 13:39:30 +0200, Adax napisał(a):

> Dzięki za odp! :) Ale ciągle nie wiem dlaczego utrzymanie czyxtości Inox
> jedt trudniejsze od utrzymania w czystości np. plastiku? Serio nie wiem, bo
> rzeczywiście nie sprzątem :) Bardziej trzyma ?

Widać praktycznie każdy odcisk i zabrudzenie, podczas gdy na lakierowanej
powierzchni trochę brudu musi się zebrać by był widoczny. Jeśli ktoś jest
maniakiem czystości, to INOX go wykończy.. :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

37. Data: 2009-09-20 08:05:43

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Borys Pogoreło wrote:

wa_GE89MST_2B_Karty_do_gry_GRATIS-71239,122.html

> Jeśli lubi sprzątać, to czemu nie - warto dopłacić 100zł za tę
> przyjemność ;-) [inox może fajnie wygląda, ale utrzymać to w
> czystości to masakra]

bzdety srety...

wystarczy nie być fleją i nie zapuszczać na bieżąco

38. Data: 2009-09-20 08:08:09

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Borys Pogoreło wrote:

> [...]
> lakierowanej powierzchni trochę brudu musi się zebrać by był
> widoczny. Jeśli ktoś jest maniakiem czystości, to INOX go wykończy..

wg mojego odczucia to piszesz o flejtuchach, wystarczy na bierząca
przecierać brud i ślady łapek i z inoxem nei ma problemu.

Lodowka Bosch KGN 36X74
Czy opłaca sie filtrowac cala wode zimna ?
Domy z bali
Filtr odwrócona osmoza
ogrzewanie podłogowe w łazience - wonde czy elektryczne?