Czy opłaca sie filtrowac cala wode zimna ?

1. Data: 2009-09-07 10:42:34

Temat: Czy opłaca sie filtrowac cala wode zimna ?
Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Czy z ekonomicznego punktu widzenia warto załozyc jakiś filtr mechaniczny do
filtrowania całej wody zimnej wchodzącej do mieszkania
w bloku?

Za przemawia prostota instalacji i miejsce w szachcie na klatce schodowej, przeciw
koszty filtrowania wody do spłukiwania g... .

W kuchni (wyspowej) żal miejsca na filtry, jako tako wygospodaruje się miejsce pod
młynek.
THX

2. Data: 2009-09-07 10:46:57

Temat: Re: Czy opłaca sie filtrowac cala wode zimna ?
Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> przeciw koszty filtrowania wody do spłukiwania g... .
>
> W kuchni (wyspowej) żal miejsca na filtry, jako tako wygospodaruje się miejsce

tylko dzięki spłukiwaniu g... filtrowaną i miękką wodą praktycznie kibel wygląda
ciągle jak nowy ;)

3. Data: 2009-09-07 10:49:07

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

A jakie konkretnie filtry zastosowałes do tego swojego g... ?
THX

-----

4. Data: 2009-09-07 11:24:10

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy z ekonomicznego punktu widzenia warto załozyc jakiś filtr mechaniczny
do filtrowania całej wody zimnej wchodzącej do mieszkania
> w bloku?

Problem z wypłukiwaniem filtru, o ile byłby tego typu - potrzebny
odpływ. Sam myślałem o takim filtrze samopłuczącym, a ja mam tylko
przewiercić ścianę... Na całe mieszkanie warto założyć filtr jonowymienny,
do pralki, do kąpieli, do kuchni i tam filtr RO - do wody spożywczej.

5. Data: 2009-09-07 11:24:45

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakie konkretnie filtry zastosowałes do tego swojego g... ?

Sławojkę.

6. Data: 2009-09-08 16:40:26

Od: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slavinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przewiercić ścianę... Na całe mieszkanie warto założyć filtr jonowymienny,
> do pralki, do kąpieli, do kuchni i tam filtr RO - do wody spożywczej.

Do kąpieli???

To w życiu nie uda się spłukać mydła - w miękkiej wodzie pieni się jak
oszalałe :-]

--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Ślużyński

Domy z bali
Filtr odwrócona osmoza
ogrzewanie podłogowe w łazience - wonde czy elektryczne?
uszkodzona roleta, ma ktośpodobną, nie wiem jak naprawić ?
DLA SMYJOROW - CUDA NIEWIDY