Lodowka Bosch KGN 36X74

1. Data: 2009-09-07 13:15:02

Temat: Lodowka Bosch KGN 36X74
Od: Piotr <p...@n...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktos z Was ma ten model lodowki
(http://www.max24.pl/bosch,p28802.html?last=sklep&ka
tegoria=44&f=25&pF=454.00&pT=28336.00)?
Jesli tak to prosze o opinie.
W necie tylko moge znalezc opinie sklepow gdzie klienci kupowali te
lodowki ;-(

2. Data: 2009-09-09 10:18:00

Temat: Re: Lodowka Bosch KGN 36X74
Od: Łukasz Rostalski <"lukasz[cut]"@rostalski[wytnij].pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:
> [...]
tegoria=44&f=25&pF=454.00&pT=28336.00)?
> Jesli tak to prosze o opinie.
> W necie tylko moge znalezc opinie sklepow gdzie klienci kupowali te

Ja mam inną KGN 49A73 i nie polecam. Trzaski jak by kto plastik łamał,
szczególnie w nocy uciążliwe, bo co najmniej 2 razy w tygodniu w środku
nocy mnie to wybudza ze snu. Był serwis wymienili "coś", ale dalej to
samo. Na koniec wizyty powiedzieli że te lodówki tak mają i że trzeba się
przyzwyczaić. Przyzwyczaić się nie mam zamiaru i będę dalej reklamował.

3. Data: 2009-09-09 17:36:59

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na koniec wizyty powiedzieli że te lodówki tak mają

"te" to znaczy które? białe? Bosch? Z jednym agregatem? Z Noforstem?
--

__________________________________________MAT_______

4. Data: 2009-09-10 09:02:26

Od: Piotr <p...@n...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> samo. Na koniec wizyty powiedzieli że te lodówki tak mają i że trzeba
> się przyzwyczaić. Przyzwyczaić się nie mam zamiaru i będę dalej reklamował.

Znalazlem w necie troche negatywnych opini o serii KGN Boscha - chyba
zrezugnuje z zakupu tego modelu - moj wybor pomalu sklania sie ku
lodowce: LG GR-B399 PLQA - moze na temat tego modelu ktos z Was sie
wypowie? W necie znalazlem same pozytywy.

Piotr

Czy opłaca sie filtrowac cala wode zimna ?
Domy z bali
Filtr odwrócona osmoza
ogrzewanie podłogowe w łazience - wonde czy elektryczne?
uszkodzona roleta, ma ktośpodobną, nie wiem jak naprawić ?