Re: Milosc

1. Data: 1999-12-30 07:10:46

Temat: Re: Milosc
Od: "giegie" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

No Kawul , teraz to bedziesz mial za swoje . Moze sie okazac , ze ani
rodzina ani obiekt twojego szalenstwa nie znajda juz dla Ciebie miejsca w
swoich rzeczywistosciach .
A propos , trzezwo myslisz jak na wariata :-)
GG.

Kawul napisał(a) w wiadomości: <84clre$mh1$1@sunsite.icm.edu.pl>...

1. Data: 1999-12-30 18:04:47

Od: "Kawul" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

giegie napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>swoich rzeczywistosciach .
>A propos , trzezwo myslisz jak na wariata :-)

Jest dokladnie jak piszesz ;-)
Zostala mi tylko swoja mocno zdegenerowana rzeczywistosc :-((
Kawul

1. Data: 2000-01-02 22:42:36

Od: "Agata" <w...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora