Re: Misiu, kotku itp.

51. Data: 2010-08-31 17:36:04

Temat: Re: Misiu, kotku itp.
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i5jaqs$m6i$...@m...internetia.pl...

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Zara, zara. Widze, ze Ci sie film urwal. Rozmowa byla, ze w pracy nikt nie
> robi Ci "numerow" miskowych, bo Cie tam nie lubia. Zglosily sie dwie
> osoby, ze lubia, wiec wyszlo szydlo, ze tutaj pracujecie, ba Ty
> potwierdziles moj domysl, ze to agencja PRowa. Wiec nie mozesz byc ta
> reszta, bo nad ta reszta tutaj pracuje Wasza firma. Warto czytac ze
> zrozumieniem, naprawde nie boli.
No tak, znów masz rację:-)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

52. Data: 2010-08-31 17:37:32

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Hmm, chyba na tym, ze dyskuje z ludzmi slodzacymi herbate po wypiciu.
Jeśli to Twój jedyny problem- to gratuluję bezproblemowości:-)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

53. Data: 2010-08-31 18:37:38

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-08-31 12:39, niebożę Sender wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> inwencji.
> Pamiętam, że te Twoje teksty o Waldemarze były całkiem niezłe.
> No i było jeszcze kilka innych, jakby pisała je całkiem inna osoba.
> I jakoś nie bardzo mi pasują do miernoty w Twoich komentarzach,
> do których praktycznie sprowadza się tutaj Twoja twórczość.
> Być może to nie u Ciebie są przebłyski polotu, ale u mnie jego
> percepcji?
> Kurcze, sam już nie wiem, ale mogę być tutaj trochę nieobiektywny
> i wśród tej całej menażerii tutaj nie mam za bardzo jak tego sprawdzić.

I po cóż ta wazelina, kolego?. Nie pochlebisz mi celowym zapewne
zniekształcaniem mojego nicka (no bo przecież tak wykształcony a
inteligentny men z poprawnym zapisaniem trzech liter miałby problem?)
jak i wnikliwą analizą mojej tutejszej produkcji. Także wrytym w pamięć
cycusiem.

Qra
--
Pamiętajcie, Mistrz zna się na wszystkim.

54. Data: 2010-08-31 20:11:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sender napisał(a):

> W dialogach nieformalnych zwykle zwracam si� do moich rozm�wc�w po
> imieniu i �rednio jestem zachwycony, gdy jestem zmuszony stosowa�
> jakie� nicki, zw�aszcza zwracaj�c si� do kobiet.
> Dla mnie taka sytuacja jest trochďż˝ synonimem nietaktu i to daleko
> posuni�tego w �r�d ludzi, kt�rych by� mo�e chcia�bym kiedy� lubi�
czy
> szanowaďż˝.
> To nie by�a wazelina, ale z powodu Twoich pretensji, kt�rych bynajmniej
> nie ja powinienem byďż˝ adresatem, to chyba nie chce mi siďż˝ dalej reszty
> [...]
Słyszałem, że jak ktoś pije denaturat to później strasznie śmierdzi,
czy to prawda Pimpuś?

55. Data: 2010-08-31 20:28:45

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> [...]
> potwierdziles moj domysl, ze to agencja PRowa. Wiec nie mozesz byc ta
> reszta, bo nad ta reszta tutaj pracuje Wasza firma. Warto czytac ze

Zara, zara. Twoje problemy z czytaniem tekstu ze zrozumieniem są
powszechnie znane. Bo, ponieważ wyciągnąć wniosek z tego, że Chiron mówi
czule do żony jako prosty fakt, że nikt go w pracy nie lubi, a osoby z
Usenetu pracują z nim wspólnie w firmie PR to chyba trzeba być
rzeczywiście Ghostem...

--

Paulinka

56. Data: 2010-08-31 22:32:20

Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:i5jolu$n3j$9@node2.news.atman.pl...

> [...]
> czule do żony jako prosty fakt, że nikt go w pracy nie lubi, a osoby z
> Usenetu pracują z nim wspólnie w firmie PR to chyba trzeba być

Własnie! Racja!

A ja i tak... (patrz sygnaturka)

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

Proszę o wsparcie
mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

Dziękuję za donację.

57. Data: 2010-09-01 06:52:20

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czule do żony jako prosty fakt, że nikt go w pracy nie lubi, a osoby z
> Usenetu pracują z nim wspólnie w firmie PR to chyba trzeba być

Zapomniales dodac, ze zjadam staruszki. Ale grupe prawie dobrze wybralas,
choc watpie by to cos pomoglo.

58. Data: 2010-09-01 07:13:18

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapomniales dodac, ze zjadam staruszki. Ale grupe prawie dobrze wybralas,
> choc watpie by to cos pomoglo.

A ja tak ni przypiął ni wypiął: potwierdzam opinię, masz paranoicznego
pierdolca :)

59. Data: 2010-09-01 07:13:33

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:i5jolu$n3j$9@node2.news.atman.pl...

> Zapomniales dodac, ze zjadam staruszki. Ale grupe prawie dobrze wybralas,
> choc watpie by to cos pomoglo.

To takie powszednie...ktoś coś palnie- i zamiast po prostu samemu się z tego
uśmiać, brnie dalej, i dalej we własną śmieszność...

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

60. Data: 2010-09-01 08:04:45

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To takie powszednie...ktoś coś palnie- i zamiast po prostu samemu się z
> tego uśmiać, brnie dalej, i dalej we własną śmieszność...

Tak, masz rację:-)

skilki ne wertalsia
Re: Misiu, kotku itp.
Re: Fajna rozmowa o wychowaniu i rodzinie [crosspost]
DO AISZY - PORKERT
Re: O Edku 2 i prowadzeniu wątków