DO AISZY - PORKERT

1. Data: 2010-08-29 16:10:33

Temat: DO AISZY - PORKERT
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem stronę - warto dowiedzieć się, czy nadal sprzedają maszynki
produkcji czeskiego PORKERTa. Może ktoś zacząłby sprowadzać do Polski.
Szczególnie maszynki do mięsa i nadziewarki, maszynkę do makaronu,
śrutownik, nacinarkę do steków (i do siekania zieleniny) oraz do bardzo
małych kuchni maszynkę na korbkę, ale z wymiennymi modułami do wszystkiego.

2. Data: 2010-08-30 07:35:23

Temat: Re: DO AISZY - PORKERT
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message
> [...]
> śrutownik, nacinarkę do steków (i do siekania zieleniny) oraz do bardzo
> małych kuchni maszynkę na korbkę, ale z wymiennymi modułami do

Dobrý den,

Bohužel nemůžeme masořezky Porkert momentálně nabídnout, výrobní závod je v
konkurzu. Jakmile se situace vyjasní, sdělíme vám.

Vyvážíme brusivo, nářadí a daląí železářské zboží - viz www.alico-export.cz.
V případě zájmu, zaąleme nabídky, vzorky, katalogy.
Děkujeme za zájem.

Mrs. Jaroslava Straznicka

ALICO, EXPORT-IMPORT

Prazska 677