Re: Misiu, kotku itp.

41. Data: 2010-08-31 09:49:55

Temat: Re: Misiu, kotku itp.
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message
news:4c7ccf7f$0$27025$65785112@news.neostrada.pl...

> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

a.pl...

elated

> A ta może być?
> http://www.youtube.com/watch?v=da9x0ZxtG3k

Albo ta:
http://www.youtube.com/watch?v=IomxvOTf-So

42. Data: 2010-08-31 09:55:31

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=Rny8_Ih6rzQ

43. Data: 2010-08-31 09:57:35

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Użytkownik "Czesuaw P." <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> Sie nie liczysz, masz pierdolca.

Daj mu te banknoty z Monopolu, niech ta sie pocieszy kwilke...

44. Data: 2010-08-31 10:59:00

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> To kto jeszcze oprocz Ciebie, pauliny i ikseli? Zebysmy wiedzieli, coby
> Wam w pracy nie przeszkadzac.

Żebyśmy? My- czyli kto?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

45. Data: 2010-08-31 11:25:10

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żebyśmy? My- czyli kto?

No cala reszta jeleni, ktorym sie zdaje, ze jestescie zwyklymi uzytkownikami
usenetu.

46. Data: 2010-08-31 12:38:55

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości grup
a.pl...

> [...]
No, ładna.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

47. Data: 2010-08-31 12:41:19

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup

> Użytkownik "Czesuaw P." <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> Sie nie liczysz, masz pierdolca.
Dlatego, że ma pierdolca? A kto go nie ma? Ja też mam. Dlaczego chcesz nas
dyskryminować? Napiszę więcej- ja mam ostrzejszego pierdolca, niż Czesuaw P-
np słodzę herbatę po wypiciu. A Ty? Na czym polega Twój problem?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

48. Data: 2010-08-31 13:22:22

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> No cala reszta jeleni, ktorym sie zdaje, ze jestescie zwyklymi
> uzytkownikami usenetu.
Wiesz, to i ja jestem ta reszta. Mnie też się zdaje, że jestem zwykłym
użytkownikiem usenetu.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

49. Data: 2010-08-31 16:25:03

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dyskryminować? Napiszę więcej- ja mam ostrzejszego pierdolca, niż Czesuaw
> P- np słodzę herbatę po wypiciu. A Ty? Na czym polega Twój problem?

Hmm, chyba na tym, ze dyskuje z ludzmi slodzacymi herbate po wypiciu.

50. Data: 2010-08-31 16:28:40

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup

> Wiesz, to i ja jestem ta reszta. Mnie też się zdaje, że jestem zwykłym
> użytkownikiem usenetu.

Zara, zara. Widze, ze Ci sie film urwal. Rozmowa byla, ze w pracy nikt nie
robi Ci "numerow" miskowych, bo Cie tam nie lubia. Zglosily sie dwie osoby,
ze lubia, wiec wyszlo szydlo, ze tutaj pracujecie, ba Ty potwierdziles moj
domysl, ze to agencja PRowa. Wiec nie mozesz byc ta reszta, bo nad ta reszta
tutaj pracuje Wasza firma. Warto czytac ze zrozumieniem, naprawde nie boli.

skilki ne wertalsia
Re: Misiu, kotku itp.
Re: Fajna rozmowa o wychowaniu i rodzinie [crosspost]
DO AISZY - PORKERT
Re: O Edku 2 i prowadzeniu wątków