Re: Miska WC, stary model

From: "fiora" <f...@c...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Miska WC, stary model
Date: Mon, 28 Aug 2006 22:31:40 +0200

To ja do tej dyskusji dodam przeczytaną gdzies pare lat temu
opinię jakiegoś utytułowanego medyka.
On mianowicie uważał, że powinno sie używać właśnie z pólką -
każdy winien choć raz na parę dni zerknąć, czy to co wydalamy
nie ma jakiegoś dziwnego wyglądu - to może być sygnał ostrzegawczy
jakiegoś schorzenia.....
Fiora