Mleko

51. Data: 2010-02-10 08:53:16

Temat: Re: Mleko
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kog" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:095f.00000140.4b71cd7a@newsgate.onet.pl...

> [...]
> zostało z litra mleka i z kilograma mięsa. Jak potrzebujesz wapnia to
> łyknij
> tabletkę z wapnem. Jest w niej z 50 razy więcej wapnia niż w litrze mleka.
> Dlaczego nie piszesz że w mleku są cudowne środki ochrony roślin,
> antybiotyki,
> anaboliki. A w takim ekologicznym prosto od krowy to mnóstwo różnych
> bakterii z
> gruźlicą włącznie. Bo to że e coli jest tam w stu procentach przez
> grzeczność
> nie wspomnę. Kilka lat temu bardzo zdrowy ołów byś znalazł. Dzisiaj już

1. wapno z mleka odtluszczonego jest prawie nie przyswajalne dzieki wlasnie
niskiej zawartosci tluszczu (a co za tym idzie witaminy D i A). Na domiar
zlego organizm ludzi powyzej 30-go roku zycia ma bardzo obnizona zdolnosc
przyswajania wapna z mleka. Co innego produkty mleczne (sery, jogurty, a
nawet maslanka).
2. wapno "farmaceutyczne" jest slabo przyswajalne dla czlowieka. Jedynie
dzieki temu ze jest bardzo stezone czlowiek przysaja czesc z tego wapna i
suma sumarum wychodzi faktycznie wiecej niz z przyslowiowej szklanki mleka.
Jednak czesc z tego wapna i tak odklada sie nie w kosciach a "innych
tkankach" (patrz - zwapnienie zyl na ten przyklad), a lwia czesc
"przelatuje" przez organizm (mozesz dla eksperymentu podczas zazyania wapna
obserwowac swoj mocz - zmetnialy).
malo tego, podczas zazyania wapna powinno sie zazyac "rownolegle" witamine
A+D3, lub... spozywac wieksze ilosci masla:-) a takze ryb morskich.
3. bakterie e-coli "lataja" w powietrzu w kazdym mieszkaniu :-)
4. w miesie nie ma pewnych pierwiastkow ktore sa zawarte w mleku.

52. Data: 2010-02-10 08:57:53

Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 09 Feb 2010 22:02:50 +0100, kog napisał(a):

> [...]
> Dlaczego nie piszesz że w mleku są cudowne środki ochrony roślin, antybiotyki,

Jedno mnie zastanawia - jak to możliwe, że przetworzone mleko Twoim zdaniem
nie ma żadnych wartości odżywczych, za to powoduje rośnięcie rogów, kopyt,
sierści, zawiera niebezpieczne bakterie itp.? ;)

Osobiście moje uwielbienie dla mleka wywodzi się bardziej z doznań
smakowych, niż zdrowotnych, choć ogólnie wolę rzeczy zdrowe. Ale też mam
kości, włosy i paznokcie, więc czemu mleko miałobyby im przeszkadzać
rosnąć?
I co ta cholerna krowa miałaby zrobić z wyprodukowanym mlekiem, jeśli go
nie wypijemy? :>

--
Kapsel
http://kapselek.net

53. Data: 2010-02-10 09:12:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cinews:1a48x3es3tqq8$.leo0jhsfdaxu$.dlg@40tude.net..
.

sto-od-krowy-wcale-nie-
6

> To:
> 1. nie jedz niczego co nie jest wysterylizowane
> 2. nie pij niczego co nie jest wysterylizowane
> 3. nie oddychaj
> 4. nie myj sie
> 5. nie dotykaj niczego
> I nawet wtedy nie unikniesz kontaktu z bakteriami chorobotworczymi hiehiehie

Na pewno nie serwuję sobie dodatkowych bakterii poza tymi, które siłą
rzeczy muszę tolerować i z nimi się stykac..

54. Data: 2010-02-10 09:14:42

Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 3. bakterie e-coli "lataja" w powietrzu w kazdym mieszkaniu :-)
> 4. w miesie nie ma pewnych pierwiastkow ktore sa zawarte w mleku.

Widziałeś dorosłego tygrysa albo albo niedźwiedzia pijącego mleko. Opisz jak on
to robi. Ma swoją krowę? W mięsie jest komplet wszystkich składników potrzebnych
drapieżnikowi do przeżycia. Człowiek to trochę zmodyfikowany drapieżnik. Ale nie
na tyle żeby po okresie życia kiedy jest karmiony mlekiem ludzkiej matki dalej
pił mleko.

55. Data: 2010-02-10 09:22:26

Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rosnąć?
> I co ta cholerna krowa miałaby zrobić z wyprodukowanym mlekiem, jeśli go

Krowa po okresie naturalnej laktacji nie daje mleka. Jednak poprzez stymulację
cycków można ją oszukać ze dalej karmi cielaka. Samica żubra to też krowa.
Widziałeś leśniczego co codziennie rano leci z wiaderkiem do lasu zubżyce wydoić?

56. Data: 2010-02-10 09:32:09

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

.googlegroups.com...

Na pewno nie serwuję sobie dodatkowych bakterii poza tymi, które siłą
rzeczy muszę tolerować i z nimi się stykac..

Nie mówiąc już o tych, bez których człowiek nie może żyć

57. Data: 2010-02-10 09:52:10

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
(ciach)

> [...]
> Ale nie
> na tyle żeby po okresie życia kiedy jest karmiony mlekiem ludzkiej matki

1. tnij cytaty
2. niestety, nie masz racji. Sprobuj zywic sie samym miesem... Nie da sie
;-)
warzywa, jarzyny, owoce "zielsko" tez musisz jesc :P
3. chyba nie przeczytales dokladnie tego co napisalem... - patrz szczegolnie
punkt 1 !!!!
Mozesz nie pic mleka (jako osobnik dorosly) wogole. Nie jst ono Ci do
niczego potrzebne :-)

58. Data: 2010-02-10 10:01:52

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek wrote:

> A chłodnik to pies?

Wolę wersję bez dodatków.
J.

59. Data: 2010-02-10 10:14:52

Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> punkt 1 !!!!
> Mozesz nie pic mleka (jako osobnik dorosly) wogole. Nie jst ono Ci do

Eskimosom powiedz żeby nie żywili się samym mięsem. Oni według Ciebie pewno
oprócz mięsa jedzą ananasy, daktyle, pieczywo cukiernicze w 18 rodzajach, świeżą
marchew i jabłka na przemian z gruszkami. No i mleko pod każdą postacią. W
Eskimosji mają farmy na których hodują krowy, kozy i owce. Eskimosja ogólnie
znana jest na Świecie jako największy eksporter mleka, owoców i ciastek. Myśl
proszę. To nie nie boli.

60. Data: 2010-02-10 10:45:04

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kogutek" <k...@o...pl> wrote in message

> [...]
ogólnie
> znana jest na Świecie jako największy eksporter mleka, owoców i ciastek.

Tyle, ze mają cvudowne zwierzę mające wszystko, jest to narwal....

NA DZISIAJ, CZYLI 09.02.10
Re: Wykrawacze/foremki do wykrawania ciastek
Parowar
sos sojowy, ile rosolu a ile sosu?
owoce morza u chinczyka, jak to robia+ surówka:)??