Mleko kokosowe

1. Data: 2001-03-21 16:19:56

Temat: Mleko kokosowe
Od: Stanislaw Czech <s...@s...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Bardzo lubie Pinacolade (ale bez rumu) czyli mleko kokosowe + sok z
ananasa + garsc lodu.
No i mam problem... Gdzie w Trojmiescie (moze mozna przez Internet)
mozna kupic mleko kokosowe...
Czy jedynym rozwiazaniem jest rozbijanie kokosow? :)) Bez problemow
mozna kupic likiery kokosowe takie
jak Malibu, ale gdzie czyste mleko kokosowe?

Pozdrawiam
Stanisław Czech
tel. 0 605 467 437
SC Media http://www.scmedia.prv.pl/

1. Data: 2001-03-22 07:26:20

Temat: Re: Mleko kokosowe
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanislaw Czech" <s...@s...prv.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mozna kupic likiery kokosowe takie
> jak Malibu, ale gdzie czyste mleko kokosowe?

Mleko kokosowe mozna zrobic samemu zalewajac wiorki kokosowe mlekiem i
gotujac to razem, smak jest kokosowy, ale oczywiscie nie taki jak
prawdziwego mleka.
co do kokosow, to nie trzeba ich rozbijac - wystarczy mlotkiem i srubokretem
zrobic dziurki w naturalnych miejscach - takie doleczki.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-03-22 17:30:34

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo lubie Pinacolade (ale bez rumu) czyli mleko kokosowe + sok z
> ananasa + garsc lodu.

Zapomniałeś o jakimś alkoholu - rumie bodaj ?:)

> Czy jedynym rozwiazaniem jest rozbijanie kokosow? :)) Bez problemow
> mozna kupic likiery kokosowe takie
> jak Malibu, ale gdzie czyste mleko kokosowe?

Można dostać - widziałem w minimalu w puszce, zakładam więc, że w innych
sieciach też będzie ?

--
ostry

1. Data: 2001-03-22 17:31:52

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mleko kokosowe mozna zrobic samemu zalewajac wiorki kokosowe mlekiem i
> gotujac to razem, smak jest kokosowy, ale oczywiscie nie taki jak
> prawdziwego mleka.

A koleżanka to chyba zapomniała na końcu o uśmieszkach, że jaja sobie robi ?

--
ostry

1. Data: 2001-03-22 19:08:17

Od: Stanislaw Czech <s...@s...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostry wrote:

> Zapomniałeś o jakimś alkoholu - rumie bodaj ?:)

W tym sek :)) Jestem abscynentem :)) Btw. Jak zamowilem ostatnio w pubie
PinaColade bez rumu, to facet spojrzal sie na mnie, potem na kokos, a
potem
zapytal czy chce sam rum... ;)))

1. Data: 2001-03-23 06:07:12

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ostry" <o...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> A koleżanka to chyba zapomniała na końcu o uśmieszkach, że jaja sobie robi
?

alez nie robie sobie zadnych jaj, wszystko zgodne z prawda,
w ktorym miejscu te jaja?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-03-23 11:30:27

Od: Frufel <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostry wrote:

> Można dostać - widziałem w minimalu w puszce, zakładam więc, że w innych
> sieciach też będzie ?

Kupiłam kiedys taką puszke (w MiniMalu wlasnie :o)), skosztowałam.... i
czym prędzej wylałam! Mialo to konsystencje i smak farby emulsyjnej, w
niczym nie przypominalo kokosu. Nie wiem - moze bylo juz zepsute (data
przydatnoscie do spozycia byla ok), ale drugi raz nie zaryzykuje.

Frufel

1. Data: 2001-03-23 15:17:30

Od: "Barbara Olszewska" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Frufel" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> Kupiłam kiedys taką puszke (w MiniMalu wlasnie :o)), skosztowałam.... i
> czym prędzej wylałam! Mialo to konsystencje i smak farby emulsyjnej, w
> niczym nie przypominalo kokosu.
>Frufel
Do napojow najlepszy jest krem z kokosa w proszku. Faktycznie jest to mleko
w proszku z kokosa tylko w polsce postanowili to nazwac kremem..Kokos w
puszce jest to zmiksowany caly kokos jest to geste i rzeczywiscie malo
apetyczne. Ja kupowalam jedno i drugie w sklepie ze zdrowa zywnoscia
(Jelenia Gora)

Barols

1. Data: 2001-03-25 04:37:32

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>skosztowałam.... i
>czym prędzej wylałam!

moglas zrobic np curry indyjskie albo dodac do sosu meksykanskiego
wychodzi pyszny troche jakby orzechowy posmaczek,takie z puszki zeby sie napic
to mi tez nie smakuje

1. Data: 2001-03-25 22:25:44

Od: l...@i...uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

"Barbara" <b...@p...onet.pl> wrote:

>Mleko kokosowe mozna zrobic samemu zalewajac wiorki kokosowe mlekiem i
>gotujac to razem, smak jest kokosowy, ale oczywiscie nie taki jak

Bleeee :-*

Toz to nie mleko kokosowe a zwykle krowie mleko (ktorego nienawidze) tyle,
ze o kokosowym smaku :-(

Lechu

--
_ _
| |__| __/ (__| | | | |_| | http://www.ii.uj.edu.pl/~lechu

Nie jem miesa - i co dalej?
ogólne wiadomości o kuchni potrzebne do zaliczenia egzaminu
e-szansa
WIOSNA !!!....w kuchni rowniez
Urodziny pieciolatka.