Re: Mnie tez malo dziwi

Data: 2018-12-24 00:44:00
Temat: Re: Mnie tez malo dziwi
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid>

Am 23.12.18 um 22:38 schrieb Ilona:

> A śledztwo w sprawie: Schwarze Reichswehry w szeregach Bundeswehry,
> utknęło, czy też pojawiły się nowe wątki?

Dzwonilo, ale w jakims innym kosciele.
O problemach Bundeswehry mowia specjalisci:
www.youtube.com/watch?v=216iQwcAaOM
www.youtube.com/watch?v=2iC3LDE1iOg

i artykuly:
http://berliner-express.com/2018/08/bundeswehr-arbei
tslose-sollen-zwangsverpflichtet-werden/
www.tagesspiegel.de/politik/verteidigungsministerium
-rechtsextreme-verdachtsfaelle-bei-der-bundeswehr-ne
hmen-zu/21166974.html
http://www.spiegel.de/panorama/justiz/reichsbuerger-
dutzende-beamte-sollen-zur-bewegung-gehoeren-a-12039
98.html
http://berliner-express.com/tag/bundeswehr/
--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).