Re: Moc witaminy C

From: QWERTY <n...@m...me>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Moc witaminy C
Date: Sat, 02 Feb 2008 21:23:50 +0100

tomek wilicki pisze:

> Nie jest. Nikomu nie jest. Nigdy jeszcze nie spotkałem się z lekarzem który
> różnicuje wirusy przeziębienia.

> Ja wyskakuję? No właśnie problem w tym, że to niektórzy polscy lekarze
> wyskakują z takimi danymi, zamiast doczytać. Odnoszę wrażenie, iż niektórzy
> po prostu po zakończeniu studiów uważają, że spokojnie można zapomnieć co
> było na egzaminach.

Brednie piszesz. W ustawie o zawodzie lekarza jest obowiązek
obligatoryjnego kształcenia się. To tak na początek. Druga sprawa to
taka, że twoja vit.C nie ma udokumentowanego wpływu na skrócenie czasu
przebiegu infekcji. Kilkadziesiąt lat temu pewien nawiedzony doktor z
USA jadł po 5-6 g vit.C i "czuł poprawę", ale teraz (badania roku 2007)
okazało się, że przy tym bardzo mało jadł i to uruchomiło odpowiednie
geny (jak chcesz spis łańcuszka tych genów to ci podam), które
odpowiadają za przyspieszone procesy reparacyjne w mitochondriach, które
lepiej zabezpieczają komórki itd. Kapujesz? Nawet dieta bezmięsna,
uduchowiona, optymalna, i każda inna, która *ogranicza* coś, powoduje
uruchomienie tych mechanizmów. Zacznij czytać chłopie coś
poważniejszego. A tak na marginesie, to jak odróżnisz początek infekcji
meningokokowej od wirusowej? A wiesz gdzie są tzw. punkty uchwytu
wirusów i od czego zależą i jaki to ma wpływ na przebieg infekcji?
Zacznij czytać. Najlepiej od początku.

A wiesz, że wszystkie strony www napisane źle przez patałachów. Jakość
kodu jest fatalna i nie ma w kraju i nawet za granicą nikogo, kto by się
na tym znał? Trzeba je pisać tak, by ten kto przegląda czuł jak
pozytywna energia wpada w rezonans efektywnie ułożonych liter i obrazków
z właściwie (TYLKO JA WIEM jak) dobranymi kolorami. Podoba ci się coś
takiego? Tak dla lekarzy wygląda to co piszesz. A ten kto szuka tu
konkretnej porady, a nie kierunku działań zasługuje na twoje
poradnictwo. Tak to widzę i - zapewne - moi koledzy też. rgds+